17 aug 2007, 08:13
Har fået tilbudt ovennævnte pioneer til 15500 kr. Helt ny og med kvitt.
Er det billigt?
Og er det den nyeste Pioneer? 8. generations ik? Og har den burn-in wash funktionen? Mener det er modellen med analog tuner... Og synes I det er nødvendigt med digital-tuner også - tænker mere mht fremtiden. Jeg bor i en andelsforening med alm kabel-tv....
Samtidig har jeg fået tilbudt en Sony 40'' D3000 til 11000 kr.
Begge er fra en fysisk butik. Det eneste der ligger bag er, at jeg er også er nødt til at købe en forsikring til 1700 med i købet, men det er så også en god forsikring, der næsten dækker alt uden selvrisiko i 5 år....
Står og skal vælge ml de to skærme.
Det er trods alt 4500 kr mere ift Sony'en... Er den pengene værd? Og er det overhovedet et godt køb?
Håber I kan hjælpe hurtigt, da jeg skal købe senere idag...
På forhånd tak :-)
Ønsker jeg alle en god dag :-)
Ps Undskyld for de mange spørgsmål :-)
Er det billigt?
Og er det den nyeste Pioneer? 8. generations ik? Og har den burn-in wash funktionen? Mener det er modellen med analog tuner... Og synes I det er nødvendigt med digital-tuner også - tænker mere mht fremtiden. Jeg bor i en andelsforening med alm kabel-tv....
Samtidig har jeg fået tilbudt en Sony 40'' D3000 til 11000 kr.
Begge er fra en fysisk butik. Det eneste der ligger bag er, at jeg er også er nødt til at købe en forsikring til 1700 med i købet, men det er så også en god forsikring, der næsten dækker alt uden selvrisiko i 5 år....
Står og skal vælge ml de to skærme.
Det er trods alt 4500 kr mere ift Sony'en... Er den pengene værd? Og er det overhovedet et godt køb?
Håber I kan hjælpe hurtigt, da jeg skal købe senere idag...
På forhånd tak :-)
Ønsker jeg alle en god dag :-)
Ps Undskyld for de mange spørgsmål :-)