03 aug 2018, 20:42
Har lige her til aften opdaget en større mørk plamage på tværs/diagonal på skærmen af mit Philips 65” OLED, nogen bud på hvad det kan være?
tommy.jeppesen skrev:Hej.. været hos Elgiganten mega store Taastrup idag, de har philips oled 873 ( 65 ) og philips oled pos9002. Begge har burn in- jeg tænker oled pt ikke er noget man skal investere i ?Det kan du roligt, men man bør nok ikke købe demo-modeller, der har stået i udstillingen. De står og viser det samme 5 minutters loop i rigtig lang tid hver dag.
Kan umuligt være tilfældigt..... ,,,.?
tommy.jeppesen skrev:Hej.. været hos Elgiganten mega store Taastrup idag, de har philips oled 873 ( 65 ) og philips oled pos9002. Begge har burn in- jeg tænker oled pt ikke er noget man skal investere i ?En skam du ikke lige tog et billede med fx din mobil, da dette ville gøre muligheden for at relatere til den situation du har oplevet markant nemmere og ikke mindst hjælpe' da begrebet "burn in" efterhånden er blevet skamreddet efter alle kunstens regler, og gælder alt lige fra snavs, fingerafrtryk m.m. til midlertidig rention & muligt sollys til reel "burn in".
Kan umuligt være tilfældigt..... ,,,.?
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.