Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Zappa
Hey
Jeg kan se at man på Happii.dk kan købe Philips - 37" - 37PF5321 til 5.999,-. Det lyder da som et godt tilbud.
Ville i vælge et andet til den pris?

venlig hilsen
Dag
Af Zappa
Jeg faldt også over denne:
Sony KDL 32V2500 til 6.999,- Det kunne også være en mulighed!
Af TYBO
En 32" til 1000kr ekstra ?
Så ville jeg tage en 37" i stedet....
eller give 6500kr og få en 40".
Af Zappa
Grunden til at jeg tænkte på sony-modellen er at jeg kender der har netop denne, og som er meget glad for det. Så vidt jeg kan se på talene har Philips 37PF5521/D kun Kontrast 800:1. Det lyder ikke af meget. Men jeg har ikke så meget forstand på det. Jeg vil hellere have et godt 32" end et mindre godt 37"
TYBO har du erfaringer med Philips og vil du vælge det frem for Sony?

vh
Af TYBO
For mig er størrelse alt...Det er så nederen at skulle se TV på en 32".
Jeg vil ikke foretrække philips frem for sony og hvis jeg var dig ville jeg gå efter en billig 42" plasma i stedet. Det er nede i samme prisgruppe og her har du en høj kontrast.

Men det kommer også lidt an på hvor meget lys du har inde i din stue og om du skal bruge den som en monitor.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Projektorer kunne vel også være interessante, men der mangler jo en tuner for at det fungerer. Derudover skal udgiften til et lærred medregnes og så skal den jo hænge et sted under loftet - alt i alt en del hensyn man bør lægge oveni før man vælger en projektor.
Af rasmuzzen
TvTuner?..ja man kunne jo tilslutte sin computer, TVtunere er jo ikke så dyre og et hvidt lagen kan man vel starte med.

så mangler der kun popcorn og cola.