Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hvilken fladskærm skal jeg vælge?

Sharp 42XD1E
3
30%
Sony Bravia KDL-40W2000
2
20%
Samsung LE-46M86BD eller LE-46M87BD
5
50%
Af frimann
Hej alle fladskærmseksperter

Jeg er ny herinde, men har allerede nydt godt at alle de mange gode råd herinde.
Jeg skal have nyt fladskærms tv, og jeg har nu indsnævret min interesse til tre forskellige modeller, men jeg har brug for nogle af jeres erfaringer, før jeg træffer mit endelige valg.

Inden jeg afslører de tre modeller jeg har i kikkerten, så er det vel vigtig at sige, at fladskærmen er til vores stue og den skal primært bruges til at se fjernsyn og dvd på.

De tre modeller er:
Sharp 42XD1E
Sony Bravia KDL-40W2000
Samsung LE-46M86BD eller LE-46M87BD (Er der forskel)

I må meget gerne begrunde jeres anbefalinger, men I kan også bare give jeres anbefaling til kende ved at deltage i afstemningen.

Jeg håber I kan hjælpe mig og glæder mig til at læse jeres svar.
Af POPPER
M86 og M87 er der kun forskel på designet 87'eren er med en crom/plast liste i bunden.

Sony kommer med en ny W3000 om et par måneder den ville jeg nok vente på i stedet for at købe 2000'ernen.

sharp'en er faldet meget i pris på det sidste så de kommer nok også med en ny model inden alt for længe.
Af frimann
Tak for hjælpen til alle der har været inde og stemme.
Jeg har lyttet til flertallet og netop bestilt Samsung M86. Jeg var en tur i Hifi klubben og se på Sharpen og Samsungen ved siden af hindanden og jeg må indrømme at det var et tæt opgør. Men nu venter jeg spændt på at min Samsung bliver leveret - forhåbentlig engang i næste uge. :)