Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af hodl
hvilket serie-nummer er man nået til på SHARP 37" xd1e?
min lillebror skal købe et.
vil blot undgå at han får fingre i et "gammelt" tv.
er problemerne løst på 37"?
Af hodl
er der ikke nogen der hjælpe?
Af Cluq
Jeg har lige skrevet til bla. laptops.dk for at høre hvilket serienummer de har på deres XD1E'ere i 37". Jeg venter stadig på svar, men skal nok vende tilbage når jeg hører noget.

Mht "problemerne", hentyder du så til at det skulle brumme lidt?

Jeg har hørt om folk der har fået fat i et TV fra 702-serien, hvor det brummede lidt - men jeg har også hørt om folk med TV fra samme serie, hvor det var fuldstændig lydløst.

Så jeg ved ikke lige hvad man skal tro. Jeg venter i hvertfald på svar fra laptops.dk, og så ser jeg på det der...
Af Cluq
Så har laptops.dk svaret - deres TV er på fjernlager, og de kan derfor ikke se serienummeret, men deres sidste sending af XD1E'ere fik de for en uge siden - så mon ikke de er rimelig nye.

Laptops.dk har dog ikke været ude for at deres XD1E'ere har den brummende lyd, som flere har oplevet. Så måske betyder det, at Sharp har fixet fejlen...
Af hodl
mener at det skulle have det samme problem som Phillips 9731 37"
orange pletter.
det nu også et 1/2 år siden.
har da selv 42" xd1e.
er ovenud tilfreds.
Af hodl
hvad var det første nummer i serien?
Af Bongo Bamse
Jeg har lige købt et 42XD1E her for et par dage siden, altså d. 1. august 07, så er ikke engang en uge gammelt.. Og serie nummeret starter med 704..
Af Cluq
Jeg har nu fået det føromtalte 37XD1E fra laptops - og på det starter serienummeret med 705...

Desuden virker det perfekt. Ingen brummen, eller orange farver eller noget :)
Af Remmerboy
704 betyder at den er produceret i årgang 2007 måned 04(april), så den har været på lager i et par måneder.
mit er 37xd1e med serie nr 702 som jeg fik i marts, og den brummer ikke.

problemer med philips kan findes her på forummet et sted, og den har ikke noget tilfældes med sharps egen produktionsserie. det er bare philips der ikke kan finde ud af, at samle den rigtig sammen ;)
tilgengæld er 42" serien noget der ikke er samlet hos sharp, men hos en anden producent(eller hvad de nu hedder).
alt det kan læses herinde, hvis man gider at bruge søgefunktionen
Af hodl
så har han modtaget skærmen.
serienr. 7055.......
og ingen brummen.
helt stille.
er sgu lidt misundelig.
overlever nok.