02 okt 2017, 17:22

Til jer der er interesseret, så åbner power i Herning på fredag. Avis med åbningstilbud kommer online på deres hjemmeside i morgen 

Jeg bestilte et Philips POS9002 i Elgiganten i fredags som jeg endnu ikke har modtaget, men hvis de har et LG 55B7 til samme pris kunne det da godt være man skulle have det i stedet for
 Jeg bestilte et Philips POS9002 i Elgiganten i fredags som jeg endnu ikke har modtaget, men hvis de har et LG 55B7 til samme pris kunne det da godt være man skulle have det i stedet for 

musikkman skrev:Mon det er nu man skal slå til med sony a1'erenKan du huske hvornår der sidst var et fantastisk tilbud på BF i Danmark? Jeg kan ikke...
Tror i den blir billigere iår...(black friday)?
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.