Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af penther
jeg ville lige høre om der var nogen som ikke kendte til udlandske links (forhandler/prisindexer) har set en herinde for lang tid siden noget med ideol.de man kan bare ikke finde den igen. står og skal købe 2 top modeller fra philips hehe kongen... ;)
og om der var nogen som havde erfaring med udlandsk køb og levering samt om der er told problemer ?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Hej Penther

Jeg har rettet din overskrift til en mere sigende. Det hjælper de andre brugere til at hjælpe dig.

Mht. siden, så tror jeg det er www.idealo.de du tænker på.

Dumt link med stavefejl rettet af Yakken. Så ka' du lær' det!
Af penther
Kom så :)
der må da være nogen som kender andre sider og har erfaring de vil dele :D
Af DavidBo
Jeg har bemærket, at f.eks prisen på LG 42ly95 er 25% højere i Danmark end i Tyskland, hvilket jeg synes er for meget.
Jeg har fundet tyske forretninger, der sælger per efterkrav, men bliver der ikke lagt ekstra moms på ved grænsen? Kan man undgå dette?
Af Morten123
Nah, der bliver ikke lagt ekstra moms på, hvis der er moms på.
Told&Skat må ikke ligge ekstra moms på vare sendt fra andre eu lande.
På andre produkter kan der dog være de såkaldte punktafgifter, men dette er kun tobak, alkohol osv.

Undersøg om lg i Danmark tager imod fjernsyn købt i tyskland, og om det er med dansk menu mm.
Brugeravatar
Af Montago
www.preissuchmaschine.at <-- syd europæisk pris index

www.froogle.co.uk <-- Engelsk pris index

www.froogle.com <-- amerikansk

vare købt indenfor EU kræver kun en høj forsendelse... Told osv bliver ikke lagt oveni

Køber man som firma i et EU land, kan man købe uden moms, men skal så selv sørge for at betale den i DK O_O (hvis man husker)

Hvis man er endnu heldigere finder DR aldrig ud af man købte et TV i udlandet... *wink wink, nodge nodge*