Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Salomonsson
Har lige snakket med en fra PRC Data over telefonen, han kunne oplyse mig om at de havde den nye version af 226BW hvor man ikke kan se hvilket panel man har i.

Han sagde dog at det nye panel svarede til det gamle S-Panel?

Noget der er hold i?

...og lige 2 hurtige kommentare, hvilket design foretrækker i?

HP 2207W el. Samsung 226BW ?

Er panelet i 2207W okay? ...iforhold til 226BW?
Af ssboisen
Salomonsson skrev:Har lige snakket med en fra PRC Data over telefonen, han kunne oplyse mig om at de havde den nye version af 226BW hvor man ikke kan se hvilket panel man har i.

Han sagde dog at det nye panel svarede til det gamle S-Panel?

Noget der er hold i?

...og lige 2 hurtige kommentare, hvilket design foretrækker i?

HP 2207W el. Samsung 226BW ?

Er panelet i 2207W okay? ...iforhold til 226BW?
Jeg er meget interesseret i at vide om dette er rigtigt da jeg overvejer 2207W eller 226BW og pt. står til at købe 2207W.

Sagde han noget om hvor han havde hans oplysninger fra?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jeg vil umiddelbart gætte på at det IKKE er samme panel som i S-modellen. Hvorfor skulle de fjerne den label der gjorde at alle ville have fat i skærmen, hvis det var et S-panel?

Forvent at få et C-panel hvis du bestiller en 226BW nu.
Af Salomonsson
ssboisen

jeg tog konsekvensen og købte 2207w

gad ikke samsung når de skal gøre det så besværligt, så må de lære det på den hårde måde... intet salg

HP's 2207w er på tilbud i TDC butikkerne lige nu for kun 2500.. nedsat 200kr i forhold til deres normale pris... kan altså svare sig i forhold til at købe på edbpriser plus du får den INSTANT

BETALT!
Af ssboisen
Salomonsson skrev:ssboisen

gad ikke samsung når de skal gøre det så besværligt, så må de lære det på den hårde måde... intet salg

HP's 2207w er på tilbud i TDC butikkerne lige nu for kun 2500.. nedsat 200kr i forhold til deres normale pris... kan altså svare sig i forhold til at købe på edbpriser plus du får den INSTANT

BETALT!
tak for tippet :)
Af Ersgaard
ssboisen skrev:
Salomonsson skrev:ssboisen

BETALT!
tak for tippet :)
Ja, tak for tippet. Så kom TDC på Frederiksberg da lige af med deres sidste.
Lækker skærm, for øvrigt, men der skal da bruges et helt lagen til at pudse den sammenlignet med min gamle 17".

:)

/Ersgaard