Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af chamster
Hej jeg er ny og overvejer som erstatning for mit gamle 20" CRT fjernsyn at opgradere til det her:
LG 32LE2R de har det på tilbud i elgiganten til 4444,- som er monster billigt, nogen der har nogle erfaringer med nettop denne model? og hvis i har nogle andre forslag så endelig hjælp mig :)

på forhånd tak
Af nuggi
Hej chamster, sig lige til hvis du beslutter dig at købe det. Jeg kunne godt tænke mig at høre mere om dine oplevelse med dette tv. Er selv ved at kigge efter et 32" tv til værelset.
Min søster har et LG 32LC42, som hun er glad for og jeg forstår hende godt. Godt billede på antennesignaler, to HDMI indgange og en masse indstilningsmuligheder for farveopsætninger. Designet er måske en smule anonymt, men det skulle da også være det eneste, som ikke får fem stjerner.
Af Dyg
Ja, det er monsterbilligt! Men er også i tvvil om det er godt nok...
Af Dyg
Man kan også en en 32LC46 med "Hybrid-Tuner" - hvad det så end er.
Af DAnniS
Hej

Jeg har selv købt det til mit soveværelse. Til de penge er det et ok tv med ok indstillings muligheder. Ellers har de 30 dages returret, hvis du ikke er tilfreds
Af Dyg
32LC46 eller 32LC42'eren?

Hvordan er kvaliteten ved tv-signal og ved DVD-afspilning?

Er det muligt at du kan tage et billede af den i brug og uploade? :)
Af nuggi
Hej Dyg, uden at vide hvad en hybridtuner, er så tror jeg at det er en tuner, som kan modtage analoge- og digitale signaler. Ret mig hvis jeg tager fejl.
Af Dyg
Det lyder sandsynligt...
Af DAnniS
Det tv jeg har kæbt til soveværelse er LE2R. mit digicam fucker så jeg er ikke lige i stand til at tage billeder nu, hvilket også er et dårligt grundlag at bedømme kvalitet ud fra.
Af chamster
Besluttede ikke at købe det, elgiganten kunne først levere det pr. 1/9 og til den tid kan jeg sikkert få noget bedre for samme penge. Jeg er også blevet i tvivl om jeg skal ofre lidt mere, og evt på en plasma.