Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg har nu besluttet mig for én af de to modeller, og har brug for hjælp fra dem herinde, der allerede har anskaffet sig en af dem.

Jeg regner med at det skal være 32 tommer, men er nu også lidt lun på 40 tommeren, hvis den kan fås til en rimelig pris.

Hvor har I købt og til hvilken pris? Er det med almindelig garanti?

Hvad mener I om de dejlige skærme, positivt som negativt?

Hvis I gad lige tage jer et par minutter, og svare på ovenstående ville det hjælpe mig enormt. Og så får I jo også lov til at prale lidt med jeres lækre tv :-)
Af fredizy
Prøv at kigge lidt på lignende topics. Tror allerede dit emne er behandlet flere gange.

Jeg har selv M86 i 37' model og er yderst tilfreds.
Af Moke
Sony 32" D3000

Købt hos AudioSound (i Nakskov) for 10.200,00 helt alm dansk garanti.

Meget positivt overrasket over kvaliteten af dette første LCD tv for mig.
Af Jørgensen73
Jeg har læst om de to modeller i så mange tråde, at jeg er ved at blive rundtosset :) Denne tråd var ment som sidste stop inden køb, altså forhandler, pris og det her får du/det her får du ikke.

Hvad gav du får 37" og hvor købte du? Hvad med garanti?

Super, Moke, det lyder som stedet for køb af Sony´en.
Af fredizy
Jeg købte den hos Easyshopping og var ovenud tilfreds med den betjening jeg fik. Den falder stødt i pris men sådan har det jo alle dage været med elektronik.

Kunne jeg spole tiden tilbage havde jeg nok haft de meget omtalte Panasonic plasma skærme med i mine overvejelser. Hvilket jeg nok fortryder en anelse.
Af MikkelU
Har selv købt Sony 32" D3000 og er yderst tilfreds og alm tv overraskede mig enormt positivt :) Har ikke fortrudt. Stod selv og vaklede mellem 32" M86 og denne.

Købt ved Kontor Syd, da jeg kender medarbejdere der. Ca. samme pris som Moke.
Af Ravnholdt
Hej

Jeg har haft mit Sony KDL-32D3000 i godt halvanden uge nu, og jeg er indtil videre meget tilfreds med købet. Det analoge billede ved alm. tv er stort set lige så godt som mit gamle Sony CRT fjernsyn. I dag benytter jeg dog mest den digitale tuner, da giver et ganske overbevisende billede. Sort-niveauet er meget godt - det er i hvert fald min subjektive vurdering. Jeg har desuden testet med DVD-afspilning, også her var billedet også meget overbevisende. Bemærk dog at min DVD-afspiller/-optager er en ældre Sony RDR-GX210S, hvorfor jeg endnu ikke har set, hvad tv'et kan præstere i high definition. Jeg har købt skærmen hos Midt data A/S til 10.879 kr., da jeg har læst mig frem til, at de skulle have en god service.

Med venlig hilsen

Peter R. N.