Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg leder som sagt efter det bedste og billigste LCD-tv med en størrelse på 32" også gerne på 37" men det bliver nok lidt for dyrt.

Jeg kommer stort set kun til at bruge det til at se film fra PC og xbox, og til at spille Xbox 360 via komponent, så TV-kvaliteten er stort set ligeggyldig.

designet er heller ikke så vigtigt, det må gerne være sort, og helst højtalere for neden, syntes det ser lidt mærkeligt ud på siden. men igen, ikke vigtigt.

det vigtigste er en rimelig god kvalitet på VGA og Komponent og PRISEN :D

jeg har kigget lidt rundt på de forskellige modeller som er populære at foreslå herinde, men de fleste af dem er lidt over mit pris nievau, og så bliver det for det meste anbefalet på baggrund af deres gode TV kvalitet.

jeg har set lidt på det her (kun på nettet) Mirai DTL-632V200 men jeg kan ikke finde nogen reviews eller IRL butikker som har det.

#EDIT: Mirai TV'et skulle understøtte 1:1 pixel mapping over VGA, så det er jo et klart plus.

I er meget velkommne til at komme med andre forslag. gerne omkring de 4.000kr

/Thomas
/2200
Senest rettet af TJMacGyver 27 jun 2007, 01:26, rettet i alt 3 gange.
Af TJMacGyver
Jeg kommer lige selv med et forslag :) jeg vil stadig meget gerne have kommentarer på de forskellige modeller jeg overvejer.

Karvia åbner en ny butik i vanløse, og i den anledning er der rabat på de fleste modeller. Karvia (rabatter)

der er bl.a. dette 3206K til 4.500kr det er faktisk med 2 tunere og digital tuner. man sparer 1.500kr det er med et LG.Phillips S-IPS panel, ved ikke om det er godt.

#EDIT: Dette TV understøtter 1:1 pixel mapping over VGA, så det er jo et klart plus. Dog er digital tuner så tilvalg for 500kr

og så er der også nogle andre lidt billigere modeller til 3.700-4.000kr
I det ene er det CMO der producerer panelet, men der står ikke en model (er det korrekt at de ikke er kendte for at lave gode paneler?)
Senest rettet af TJMacGyver 27 jun 2007, 01:29, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Hold dig venligst til én tråd af gangen. Jeg har slettet din anden tråd der også handlede om Mirai DTL-632V200.
Af TJMacGyver
helt i orden, men man kan ikke ændre overskriften, og jeg mente alligevel at denne tråd handlede om noget andet.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jo, hvad vil du hellere have overskriften til at hedde?
Af TJMacGyver
det er lige meget med denne tråd, det var den anden jeg tænkte på.
er det muligt at du kan slette disse 'offtopic' indlæg, der er lidt mange af dem nu.