Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Godaften allesammen :-)

Som overskriften siger er den god? Elgiganten har den i deres tilbudsavis fra denne uge af.

Har nemlig behov for et fjernsyn til soveværelset også.

I starten havde jeg Samsung LE26R86BD i tankerne, men efter at have hørt så gode ting om Panasonic, er jeg kommet i tvivl og er blevet lidt nysgerrig mht TX32LE7F :-)

Er det et godt køb?

På forhånd tak :-)
Brugeravatar
Af azrael
Du hører generelt mest godt om Panasonicss plasma-tv, men deres LCD skulle nu heller ikke være så ringe. som regel er det dog ikke deres entry-level produkter, man skal gå efter. Det er dem der typisk ét tal i modelbeskrivelsen som 7-tallet i TX32LE7F. Dem med to tal er en del bedre og dem med tre tal er (lidt oplagt :)) deres high-end. Mange sammenligner f.eks. den nyeste 700-serie med Sonys D3000-serie, der har fået en del rosende ord med på vejen.
Af eliteMario
Jeg overvejer jeg skal købe samsungen i stedet for TX32LE7F... Den koster lige lidt mere, men har dvb-t tuner indbygget... hvilket TX32LE7F ikke har, selvom det står i tilbudsavisen... Jeg har reseveret en TX32LE7F hos elgiganten... men er lidt i tvivl om LE26R86BD er et bedre valg?
Af saksuk
eliteMario skrev:Jeg overvejer jeg skal købe samsungen i stedet for TX32LE7F... Den koster lige lidt mere, men har dvb-t tuner indbygget... hvilket TX32LE7F ikke har, selvom det står i tilbudsavisen... Jeg har reseveret en TX32LE7F hos elgiganten... men er lidt i tvivl om LE26R86BD er et bedre valg?
Tror bare godt jeg kan bruge en 32" istedet for en lille 26" :-)... Og så er den jo lidt billigere :-)

Prisen for Pana'en er god - men spørgsmålet er bare, om kvaliteten svarer til prisen - altså lav....

Har du fået det bekræftet i Elgiganten, at den ikke har dvb-t tuner...??

Andre, der kender til Panasonic'en pr erfaring...??
Af saksuk
azrael skrev:Du hører generelt mest godt om Panasonicss plasma-tv, men deres LCD skulle nu heller ikke være så ringe. som regel er det dog ikke deres entry-level produkter, man skal gå efter. Det er dem der typisk ét tal i modelbeskrivelsen som 7-tallet i TX32LE7F. Dem med to tal er en del bedre og dem med tre tal er (lidt oplagt :)) deres high-end. Mange sammenligner f.eks. den nyeste 700-serie med Sonys D3000-serie, der har fået en del rosende ord med på vejen.
Tak for svaret :-)

Hmm... What to do, what to do :-)

Der er f.eks også kun 1 hdmi stik... Tror den er lidt skrabet :-)

Måske andre forslag til prisen ca. 5000-6000 kr til en soveværelses-skærm :-)
Af eliteMario
Ja, jeg har fået bekræftet at der ikke er dvb-t tuner.

Jeg har også fået øjnene op for dette tilbud: http://www.expert.dk/default.asp?state= ... 5}&nodeid=

Men undrer mig over at ekspert og fona (hvor man kan købe det til samme pris) kan sælge et 32" samsung tv MED dvb-t tuner for blot 4999,- Jeg forbinder normalt disse butikker med chokerende høje priser.

Men er der nogen der ved noget om dette samsung til 4999? Jeg tager forbi ekspert i morgen og kigger på det...
Af saksuk
eliteMario skrev:Ja, jeg har fået bekræftet at der ikke er dvb-t tuner.

Jeg har også fået øjnene op for dette tilbud: http://www.expert.dk/default.asp?state= ... 5}&nodeid=

Men undrer mig over at ekspert og fona (hvor man kan købe det til samme pris) kan sælge et 32" samsung tv MED dvb-t tuner for blot 4999,- Jeg forbinder normalt disse butikker med chokerende høje priser.

Men er der nogen der ved noget om dette samsung til 4999? Jeg tager forbi ekspert i morgen og kigger på det...
Godmorgen :-)

Jeg har ladet mig fortælle af en Samsung-sælger, at deres S-serie er deres "billige"/lidt low-end serie. Sådan var det i hvert fald sidste år. Det er bl.a. derfor, at Samsung Store i Illum har valgt ikke at føre serien i deres sortiment. Plus at der havde været mange fejl på dem.
Af eliteMario
Ok... Men er Pana'en så bedre? er den ikke også forholdsvis low-end eller til den pris?