Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af wc-kenno
Nogen der ved hvornår JVCs nye skærme lander i DK? Og hvad prisen nogenlunde bliver?
Jeg tænker her især på: LT42-V80 og LT42-P80 altså V80 pg P80 udgaverne....???
Der er vist også en DP8 serie???

JVCs model program er sgu ikke det nemmeste at finde rundt i.. :(

Kent
Af wc-kenno
Nå, men så svarer jeg da bare selv idet jeg har talt med JVC i dag. De nye skærme er lige på trapperne og skulle efter sigende lande i expert (ja, hun sagde expert!) først i næste måned. Har dog ikke haft tid til at ringe til den lokale expert. Prisniveauet kunne jvc-kvinden ikke sige noget om.....
Af teamet
Er der nogen af dem som er descideret billig-modeller (5000-6000)?

Er nemlig brandt lidt varm på et 32a80 jeg så ude i bilka, men hvis der kommer et nyt i samme prisleje, vil jeg da hellere have det..
Af wc-kenno
Jeg talte med den lokale expert i går eftermiddags...
Han sagde at de ville have dem (p80) i butikken midt i næste uge omkring den 5. juli...
Af anderscash
På en konkurrerende hjemmeside, spurgte jeg en JVC-kyndig ang de kommende JVC modeller.
De nye modeller er som følger:

P og DP serien kommer fra næste måned.
V og DV kommer fra august/september.

Synes du modelnumrene er uoverskuelige:
A80 er basis-serien
DA8 basis model med DVB-T

G80 er step-up med MaxxBass lydsystem og nyt design
DG8 er samme med DVB-T

P80 er vores 100 Hz serie og med MaxxAudio, ellers magen til G80
DP8 er samme med DVB-T

V80 er topmodellen med Full-HD panel, 1080P support, 100 Herz 4-way, altså horisontalt, vertikalt og på skrå højre og venstre
DV8 er samme bare med DVB-T

Personligt synes jeg nu stadig, at modelnumrene er noget forvirrende..... Spændende at se hvad priserne bliver, tror det er et noget undervurderet mærke!
Af wc-kenno
Jeg kender da nogenlunde prisen på 37" P80 udgavem. Den skulle ligge på omkring 15000 og 42" biver vist omkring 17-18 kilo.....