Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Albaek
Hejsa.
Jeg er ved at købe et nyt fjernsyn, men da jeg ikke er så meget inde i det håber jeg i kan hjælpe

Jeg har været ude og se Sony's 40" V2500 og S2000, men kan egentlig ikke se hvad forskellen er på specifikationerne, men jeg syntes billedet var bedst på V2500!

Hvad er forskellen på de V og S? (og W, X og hvad de ellers hedder?)

På forhånd tak
Brugeravatar
Af azrael
Albaek skrev:Hejsa.
Jeg har været ude og se Sony's 40" V2500 og S2000, men kan egentlig ikke se hvad forskellen er på specifikationerne, men jeg syntes billedet var bedst på V2500!

Hvad er forskellen på de V og S? (og W, X og hvad de ellers hedder?)

På forhånd tak
Det er ikke så underligt, da S-klassen hos Sony (modsat Mercedes) er "entry level" klassen (altså en billig low-end serie). S-klassen overgås (undergås?) kun af U-serien. I midten af skalaen har vi V-serien, og så kommer W-serien og X-serien, med sidste som deres absolutte high-end serie. Både W- og X-serien er med full HD opløsning.

Du burde for øvrigt kigge meget længe på den nye D3000-serie. Det er afløseren for V-serien, og man er generelt meget begejstret for den. På HDTVtest.co.uk går man nærmest så vidt som at snakke om bedste LCD-tv lige nu. Det er måske at gå lidt for vidt, men som et af de første mainstream-tv har det DVB-C dekoder.
Af Albaek
Tak skal du have. Det var lige præcis det jeg søgte.
Så vil jeg forsætte jagten :)