Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Henbak
Jeg har længe kigget efter et LCD tv 32"/37" og jeg har efterhånden lagt mig fast på at det bliver Samsungs R8 serie. Efter hvad jeg har kunnet læse mig frem til får man rigtig meget for pengene ved lige netop de fjernsyn.

Så til mit spørgsmål. R8 serien findes i mange varianter, 81,82,86,87,88,89. Men hvad hulen er forskellen på alle disse TV?

Jeg ved at R86, 87 og 88 er ens bortset fra designet. 81 og 82 har jeg dog lige fornyelig opdaget og de ser umiddelbart ud til lige at være en tand billigere end resten. Nogen der ved mere om disse tv?
Af Andersena
normalt så er 8 tallet som du har fundet ud af serien. tallet bagefter serie nummeret er designet. så forskellen på dem du remser op er udelukkende design
Af Henbak
Lige for at svare på mit eget spørgsmål :)

R81, R82 og R84 er IKKE med DVB-T tuner og kan derfor erhverves lidt billigere end de andre TV i R8-serien.

86, 87, 88 skulle være ens og er alle MED DVB-T tuner. Derfor er de også en anelse dyrere.

Det er muligt der er andre forskelle, men jeg tror det var den vigtigste del af forklaringen i prisforskel.
Af Andersena
Henbak skrev:Lige for at svare på mit eget spørgsmål :)

R81, R82 og R84 er IKKE med DVB-T tuner og kan derfor erhverves lidt billigere end de andre TV i R8-serien.

86, 87, 88 skulle være ens og er alle MED DVB-T tuner. Derfor er de også en anelse dyrere.

Det er muligt der er andre forskelle, men jeg tror det var den vigtigste del af forklaringen i prisforskel.
har jeg også opdaget efter at have svaret første gang. derudover så er det design der er forskelle i ;)