30 maj 2007, 01:46
Som overskriften indikere er jeg godt og grundigt skør i bolden af at læse om alle de lcd tv'er
Jeg har kigget på flere forskellige og kan ikke rigtig bestemme mig.
De primære 2 jeg vakler imellem er:
Philips 32PF9731D
Samsung LE-32R88BD
Yderliger har jeg kigget på følgende modeller:
Toshiba 37X3030
Philips 32PFL7562D
Pris er også noget jeg ligger vægt på. Grunden til jeg muligvis var villig til at strække mig til 11.000 kr. godt og vel for philips 9731d, er fordi jeg mere eller mindre er "faldet" for den (B ... Dog ved jeg ikke om det kan betale sig at give det ekstra for tv'et?
Ellers ville jeg da gerne høre hvad i mener ville være det bedste køb af de modeller jeg har stillet op der. Og har i nogle forslag til anbefalelses værdige modeller der ligner specifikations og prismæssigt så kom endelig med dem.
Comments please
På forhånd tak.
Jeg har kigget på flere forskellige og kan ikke rigtig bestemme mig.
De primære 2 jeg vakler imellem er:
Philips 32PF9731D
Samsung LE-32R88BD
Yderliger har jeg kigget på følgende modeller:
Toshiba 37X3030
Philips 32PFL7562D
Pris er også noget jeg ligger vægt på. Grunden til jeg muligvis var villig til at strække mig til 11.000 kr. godt og vel for philips 9731d, er fordi jeg mere eller mindre er "faldet" for den (B ... Dog ved jeg ikke om det kan betale sig at give det ekstra for tv'et?
Ellers ville jeg da gerne høre hvad i mener ville være det bedste køb af de modeller jeg har stillet op der. Og har i nogle forslag til anbefalelses værdige modeller der ligner specifikations og prismæssigt så kom endelig med dem.
Comments please
På forhånd tak.