Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Bedste LCD til pengene?

Af MikkelU
Som overskriften indikere er jeg godt og grundigt skør i bolden af at læse om alle de lcd tv'er :s

Jeg har kigget på flere forskellige og kan ikke rigtig bestemme mig.

De primære 2 jeg vakler imellem er:
Philips 32PF9731D
Samsung LE-32R88BD

Yderliger har jeg kigget på følgende modeller:
Toshiba 37X3030
Philips 32PFL7562D

Pris er også noget jeg ligger vægt på. Grunden til jeg muligvis var villig til at strække mig til 11.000 kr. godt og vel for philips 9731d, er fordi jeg mere eller mindre er "faldet" for den (B ... Dog ved jeg ikke om det kan betale sig at give det ekstra for tv'et?

Ellers ville jeg da gerne høre hvad i mener ville være det bedste køb af de modeller jeg har stillet op der. Og har i nogle forslag til anbefalelses værdige modeller der ligner specifikations og prismæssigt så kom endelig med dem.

Comments please :)

På forhånd tak.
Af Agger19
Hej

Den som er bedst til pengene vil jeg mene 32pfl7562D
i hvert fald kontra 32pf9731d.. synes selv pfl'en er klart ligeså god.
den er helt ny og super skarp..

og bedst til pengene efter min menig:D

Har os selv sådan en på vej til mig:)

Mvh
Peter Agger

Skriv hvis spørgsmål.. arbejder med det til hverdag :)
Af MikkelU
Du sir du mener den ligger sig tæt op af 9731d? Hvor stor forskel er der på pixel plus 2 og 3?

Har du efterhånden modtaget dit tv? Tilfreds?

Yderligere, mener du så den er de 1000 kr. mere værd en samsungen?
Af Agger19
jeg sys ikke der er så vild stor forskel på pixel plus 2 og 3..

det vil der nok være delte meinger om, jeg sys fx. 32pfl7562d står bedre end samsung ved de grønne farver, der er samsung'en efter min meing meget falsk..

Nej, har ikke fået min egen endnu.. :(

Mvh
Peter Agger
Af M-Sniper
Hej

Jeg citerer lige fra testen fra siden af 37pf9731D. som rasmus har lavet.

HD signaler gengives meget flot. Der er plads til forbedring, men rent sammenligningsmæssigt ligger 9731D serien absolut i den gode ende for LCD-TV. Jeg var ikke så begejstret for Pixel Plus 2 HD systemet og HD signaler, men jeg mener bestemt, at de nye Tv med Pixel Plus 3 HD leverer et meget bedre HD resultat.

så jo der er forskel på pixel plus 2 og 3...

jeg har selv en 9731d i 32 tommer hjemme..
den overraskede mig, havde ikke forventet den gode billedkvalitet især fordi jeg har crap signal..

jeg bruger DVB-T signalet til danske så har jeg udlansk sat. hvor signal kvaliteten ikke er helt i top. og det klare den fint.. lidt irreteret over menuerne men sådan er det..

jeg tror nu også pfl modellen er en god model uden tvivl, men der er forskel på pixel plus 2 og 3, og såm rasmus har skrevet tror jeg forbedringerne er i HD materiale behandlingen..

held og lykke.

Ps. Elgiganten Mega store (tåstrup) havde et åbnings tilbud på 32pf9731D i torsdags til 9999,- syndt du ikke fik fat i en..

et syper tilbud..
Af MikkelU
Der er pludselig dukket lidt nyt op:

http://www.hdtvorg.co.uk/reviews/lcd/Sa ... r87bdx.htm
Standard definition on the LE32R87BDX was slightly disappointing, not so on the LE37R87BDX. With SD, pictures are sharper and suffer less from motion blur and although these problems are not totally eradicated, they are less apparent than on most of this panels rivals.
Hvad kan det være at 37" får langt bede kritik end 32"? For mig og se burde disse 2 være nøjagtig ens bortset fra det større display.

Hvis man yderligere antar at ovenstående er sandt, hvordan ville philips pfl modellen så stå?