Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej, har søgt ret så meget efter nogen der har erfaring med at hænge 7005 op på vægen og hvad de så har gjort ved oneconnect boxen? Jeg har intet TV møbel at gemme den i, som jeg ser det er eneste mulighed at gemme den bagved skærmen, men kan det lade sig gøre, nogen der har prøvet det?
Som andre skriver så er bagsiden buet. Derved skal der bruges nogle adapere som medfølger. Dermed giver afstanden mellem skærm og væg fin mulighed for at gemme fx oneconnect boksen. Der kan også fint være en apple tv e.l.
Ilfesto skrev:Hej, har søgt ret så meget efter nogen der har erfaring med at hænge 7005 op på vægen og hvad de så har gjort ved oneconnect boxen? Jeg har intet TV møbel at gemme den i, som jeg ser det er eneste mulighed at gemme den bagved skærmen, men kan det lade sig gøre, nogen der har prøvet det?
Velcro tape. Tesa har noget tape der kan holde værktøj og dermed også din boks.

Jeg bruger det selv - har prøvet med forskellige billige typer - de hold ikke så længe - så vælg Tesa - det holder.

Jeg har min boks siddende på væggen bag tv´et sammen med en HHD - de kan man ikke ses.