Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej med jer

Jeg har for ca 1 år siden været glad for mit Panasonic 42" TX-P42ST50Y.

Jeg solgte dette tv for et år siden grundet flytning til mindre værelse.. og brugte egentlig kun min PC & 27" til at streame tv og serier på.

Nu er der igen meget mere plads & savner igen et TV. som primært skal bruges til at se streaming, fra for eks:
Netflix / HBO / TV2play. og ellers plex hvor jeg ser HD film.

Jeg bruger ikke antenne-kabel (ser yousee WebTV)

Jeg ejer en Mac Mini som jeg plejer at køre Plex på, og derudover har jeg den nye ChromeCast.

Det jeg søger er TV'et der selvfølgelig giver mig bedst & skarpest mulig billede til at se film/streaming.

Smart-TV er ikke et krav, da jeg sagtens ku købe et AppleTV eller andet og bruge den til dette.

Jeg ejer også en Xbox, men det er ikke et det TV'et skal fokusere på at være perfekt til.

Det kunne være fedt hvis TV'et understøttede 4K, (mener det kræver Nvidia Shield for at ku benytte 4K til for eks Netflix? men hvad med film hentet i 4K?

Jeg ved at min mac mini ikke køre højere opløsning end 1080P så den ka vel ikke vise 4K?
Hej Peter

Jeg har selvfølgelig kigget anbefalingen igennem, men hvis du ta'r et grundigt kig på anbefalingen, så er tommeren meget højere oppe end det jeg søger.

- jeg har fået et godt tilbud på KS7005 49" til 5,5k som jeg ikke ku sige nej til, derfor gik jeg højere op i budget.