Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af master
hey!

nu er det sådan at jeg står og overvejer at købe et fladskærms tv til mit værelse, men har selvfølgelig et par spørgsmål :p

jeg er på udkig efter et 32-tommer tv med digital tv-tuner og har et budget på ca. 8000 kr. men kan jeg overhovedet få et værdig fladskærms tv til de penge, eller ville det være "spild" af penge??? hvis, hvilke vil i så anbefale mig??

tak på forhånd.
master skrev:hey!

nu er det sådan at jeg står og overvejer at købe et fladskærms tv til mit værelse, men har selvfølgelig et par spørgsmål :p

jeg er på udkig efter et 32-tommer tv med digital tv-tuner og har et budget på ca. 8000 kr. men kan jeg overhovedet få et værdig fladskærms tv til de penge, eller ville det være "spild" af penge??? hvis, hvilke vil i så anbefale mig??

tak på forhånd.
Kig på Toshiba 32C3030D med dig. tuner og 3000P uden.
Neonode skrev:
master skrev:hey!

tak på forhånd.
Kig på Toshiba 32C3030D med dig. tuner og 3000P uden.
nu vil jeg selvfølgelig prøve at se på tv'et live, så jeg kan få et ordentlig indtryk af det. men hvordan er kvaliteten af Toshiba 32C3030D kontra et normalt tv?? har nemlig hørt mange "eksperter" snakke om, at man skal over de 10000 kg hvis man vil have et ordentlig fladskærms tv og sku da meget gerne have noget som er bedre end de gamle tv og ik lige bliver forældet med det samme.
master skrev: har nemlig hørt mange "eksperter" snakke om, at man skal over de 10000 kg hvis man vil have et ordentlig fladskærms tv .
wow 10 ton... gad nok at se vægbeslaget til den (undskyld)

10 K = 10000

10 kg = 10000 gram

10 kkr = 10000 kr

blot for en god ordens skyld

;) O_O
Michailov skrev:
master skrev: har nemlig hørt mange "eksperter" snakke om, at man skal over de 10000 kg hvis man vil have et ordentlig fladskærms tv .
wow 10 ton... gad nok at se vægbeslaget til den (undskyld)

10 K = 10000

10 kg = 10000 gram

10 kkr = 10000 kr

blot for en god ordens skyld

;) O_O
haha og mente selvfølgelig ik 10000 kr :D
Af master
tjaa, det var sgu ik mange svar!!

men nu har jeg så kigget lidt på to philips fladskærme og det drejer sig om henholdvis 32PF9731D og 32PF9641D. hvilke af disse to modeller vil i anbefale?? (de ligger storset på samme pris) har også lige et spørgsmål ang. 32PF9731D, har nemlig set at 37-tommer udgaven er blevet anmeldt her på siden og der er et billede hvor tv'et splitter billedet op mellem to kanaler:
Billede

men er det noget som ik er på 32-tommer udgaven, for hørte en snakke om den ik havde pip, eller hvad man nu kalder det??
Af master
nogen svar til mit philips spørgsmål??
Af Moke
Jeg har set Sony KDL-V2500 i 32" til omkring 8000 online.

Prøv engang på kelkoo og pricerunner... Prøv evt. at vente til Sonys nye D3000 serie kommer på gaden, så flader de sikkert en smule.
Brugeravatar
Af azrael
master skrev:nogen svar til mit philips spørgsmål??
32" modellen har ikke PiP. Den har kun PaT (picture & text), dvs. du kan se tv-billedet og tekst-tv ved siden af hinanden.