Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af kronholm
Har lige hængt den model op i køkkenet. Umiddelbart er det et fint tv. Det eneste der måske kan drille en køber, er at der kun medfølger en smart remote. En standard fjernbetjening kan købes til 200 så det bør ikke være afgørende.

Da det hænger i køkkenet har jeg ikke nærstuderet sort niveauet, men det er jo heller ikke sikkert panelerne på et 40" og 65" kan sammenlignes. Til max 10.000 er det et meget fornuftigt bud.

Har dog lidt problemer med tv2 play på det. Det gider kun vise nogle af live kanalerne. Mit Samsung tv i stuen vil gerne vise dem alle. :( med samme bruger naturligvis.
Af Hilfiger
Ifølge internettet så følger der ikke en smart remote med , men en alm klodset fjernbetjening :

https://www.komplett.dk/product/884927/ ... al-details

Valget står mellem 55" KS7005 som er SUHD og denne model som er 65" 6 serien. Eneste fordel på denne model er at den er Fuld LED bagbelyst kontra 7 serien er kantbelyst. Har bare hørt for et par år siden at man skal holde sig væk fra 6 serien. De levere begge 2 HDR. Dog har 7 serien SUHD.....

Men ville et 65" blive for stort med en sidde afstand på 4 meter ?
Af kronholm
Nej det er fin afstand til 720p kvalitet eller bedre. Jeg har fået en "smart remote".

Synes nu ellers 6 serien har haft et godt ry de sidste par år. Bedst til prisen.