Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej!

Vi leder efter det bedst mulige billede til max kr. 4.000,-...

Øvrige krav (udover bedst mulige billede):
*Smart TV (primært til Netflix)
*Tæt på 40"
*Gerne lavere input-lag til PS4

Kærestens knægten skal have en flad på værelset og enten skal han have dette nye, eller også snupper vi det nye til stuen og så får knægten stuens nuværende (hvis det nye er bedre).
Skærmen i stuen er et "Philips 40PFL4528T/12". Kæresten købte det (før vi mødtes) i 2014 på tilbud og billedet virker udemærket. Hun købte det fordi hun altid har haft Philips TV, det var et Smart TV, kunne lide billedet og var på tilbud.

Jeg har førhen været vandt til Pana P42G20 som havde et ganske anstændigt billede. Af grunde der nok må tillægges fortidens oplevelser er jeg mest til Panasonic eller Sony, men jeg hvisker tavlen ren og er umiddelbart åben for alle fabrikanter.

Har ikke kunnet google mig frem til Philips skærmens input lag?
Tænker det må være muligt at finde noget fornuftigt til max 4.000,- der måske er bedre end et 1-2 år gammelt Philips (fra en af deres billigere serier)?
Har selvfølgelig kigget på Flatpanels købsanbefalinger men priserne på dem er nok i overkanten. Sony W7 var ellers indenfor prisrammen men det er såvidt jeg har læst mig frem til ikke et Smart TV... :)