Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af orm08
Mener det er ved at være tid til en 65er

Har et 55F8005 fra 2013 (http://www.flatpanels.dk/test.php?subac ... 1371109845) som jeg er super glad for.

Det er klart det bedste køb af TV jeg har gjort indtil nu.

Det jeg er mest tilfreds med på 55F8005 er:
-Godt billede (jeg er ikke flueknepper med billede kvalitet, og sidder ikke I en yotalt mørke lagt stue)
- hurtigt til kanalskift, guide etc
- TV billede i guide
- flat, sidder tæt på væggen
- twin tuner til optagelse
- hbbTV

Kune godt tænke mig det var lidt bedre til at vise sport

Smart TV, bruger kun smart tv platformen til at finde optagelser - ellers er det AppleTV 4 jeg bruger

Lyd er lige meget, da jeg har tilsuttet surround anlæg

Men nu overvejer jeg et 65KS8005

Vil jeg jeg opleve den samme ejer glæde ved 65KS8005, som da jeg købte 55F8005 for 3 år siden

(Har dog inftil jeg købte mit 55F8005 været Svoren Sony tilhænger, så har også kigget på 65XD93)
Jeg fik ikke billede i guiden på KS8005 på Yousee, men de øvrige ting du er glad ved på dit F8005 vil KS8005 også kujnne opfylde. Hurtige bevægelser er den dog ikke verdensmester i med mindre du aktiverer Auto Motion Plus. Den performer ca. på højde med sidste års modeller på den front, så du bør nok lige se den i butikken, hvis kravet er BEDRE performance ved bevægelse.
Jeg er ved at lægge sidste hånd på den, men den bliver nok først oversat i løbet af weekenden, så den er klar i starten af næste uge.