23 jun 2016, 12:38
Hej alle på Flapanels.dk
Jeg står i den uheldige situation, at jeg pt ikke har noget fjernsyn. Så her det sidste stykke tid har jeg været på udkig efter et, og har studset over det LG elgiganen bla har på tilbud.
Jeg måtte da erfare at efter et smut ned i den nærmeste butik, for at se tv'et i auktion, blev jeg utroligt skuffet over skærmbilledet.
Så efter en kammerats anvisninger, er jeg nu nået frem til at jeg har brug for hjælp, til at udvælge det rigtige fjernsyn jeg har brug for.
- Jeg søger som sagt et tv i en størrelse mellem 43" til 55"
- Jeg har en Yousee boks som skal kunne tilsluttes
- Det skal være et smart TV
- Jeg har en chromecast liggende til netflix, hbo og alt det der.
- Der skal være et god billede i
- Det skal bla være godt til at se fodbold på. (forståes på den måde, at når et bold bliver sparket afsted, skal det ikke bare være en lang hvid ting på skærmen
)
- 3 HDMI stik som minimum (Yousee boks, Chromecast og Playstation)
og en max pris på 5000,-
Håber at nogle af jer kan hjælpe mig, da jeg efterhånden er ved at opgive at finde et fjernsyn i denne jungle.
ps mit gamle TV var et Pioneer plasma, hvor jeg var godt tilfreds med billedet
Mvh
Rune
Jeg står i den uheldige situation, at jeg pt ikke har noget fjernsyn. Så her det sidste stykke tid har jeg været på udkig efter et, og har studset over det LG elgiganen bla har på tilbud.
Jeg måtte da erfare at efter et smut ned i den nærmeste butik, for at se tv'et i auktion, blev jeg utroligt skuffet over skærmbilledet.
Så efter en kammerats anvisninger, er jeg nu nået frem til at jeg har brug for hjælp, til at udvælge det rigtige fjernsyn jeg har brug for.
- Jeg søger som sagt et tv i en størrelse mellem 43" til 55"
- Jeg har en Yousee boks som skal kunne tilsluttes
- Det skal være et smart TV
- Jeg har en chromecast liggende til netflix, hbo og alt det der.
- Der skal være et god billede i
- Det skal bla være godt til at se fodbold på. (forståes på den måde, at når et bold bliver sparket afsted, skal det ikke bare være en lang hvid ting på skærmen
- 3 HDMI stik som minimum (Yousee boks, Chromecast og Playstation)
og en max pris på 5000,-
Håber at nogle af jer kan hjælpe mig, da jeg efterhånden er ved at opgive at finde et fjernsyn i denne jungle.
ps mit gamle TV var et Pioneer plasma, hvor jeg var godt tilfreds med billedet
Mvh
Rune