Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Har lovet min søn en "biograf" i et værelse som står ledigt.
Vi tænkte først på at købe en projektor, men det er simpelthen for svært at få den placeret fornuftigt og der bliver noget "pebret" hvis den skal være trådløs.

Overvejer derfor at finde en fladskærm i 60-65 tommer (afstand fra skærm ca. 4 meter) men er i tvivl om hvor jeg får mest for pengene. Vi går naturligvis efter et fornuftigt klart billede og efter en teknologi som ikke er alt for forældet.
Kan det mon lade sig gøre at finde et godt produkt til omkring 9-11.000 kr. ?

Gode råd er velkomne.
Hvad mener du med, den skal være "trådløs"?
Jeg vil mene, du vil få det langt bedste resultat med en projektor-løsning, da du for samme penge, kan få et super godt billede i 100" +...
martinaabo skrev:Samsung UE65JU6075 virker til at være et godt køb til prisen, og har et fornuftigt styresystem, samt 4K. Jeg ved at den har været handlet til 9000 på tilbud.
Men - uden at jeg ved synderligt meget om det - er der ikke tale om en "gammel 6'er serie, som blot har fået lidt opgradering?
Det er en j serie, altså en 2015 model...

Hvor gamle panel teknologien er, det er jo ikke til at sige. Det kan være det er 2012 topmodellernes panel de har proppet i et 2015 tv. Paaaas
Af Mfede
Hej Per
Samsung-modellen er ganske fin til prisen.
I den størrelse er det i mine øjne åndssvagt ikke at snuppe et tv med 4K. Derfor synes jeg ikke du skal vælge PeterD's forslag.
Et alternativ kunne være Sony X85 som Elgiganten har til 12999kr, men det er selvfølgelig lidt over dit budget.
Af PeterD
Næ, men det har stadig det bedste billed.

Men jo:

X85 it is!

Min personlige mening er så, hvis det var mig der skulke investere i et 65" tv, er at vente et par måneder.
Det er nok uklogt at vente et par måneder.. De nye skærme fra Sony er på vej til butikkerne i Marts, og de skal have ryddet lagrene inden for at gøre plads, hvis man kommer lidt sent ud risikerer man de er væk.. Ikke for at male fanden på væggen, blot til info