Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

Af nesager
Hej.
Har set mig lidt lun på den her,ville det være et godt køb?
http://www.lydogbillede.dk/test/hjemmeb ... tz-nr1605/
Alternativt skal jeg til at udskifte mit Tv møbel,der er ikke plads til noget højere.
Men det ville måske være en bedre løsning.
Er ikke så vild med en soundbar løsning.
Mvh.
Ps. Hvis jeg nu skulle vælge ovennævnte receiver,hvilken højtalere ville perfekte,gerne nogle reol/væghøjtalere.
Af bromberg
Jeg tør næææææsten ligge hoved på blokken og sige det nok er den bedste anmeldte slin receiver. Ihvertfald blandt de bedste.
Men ja det er ikke en stærk receiver, så vælg højtalere med omhu.
Hififreaks forhandler også nogle Boston acoustics. Måske modellen a25 er passende.
De får ligeledes rigtig fin kritik.
Ellers kunne det være en pakke Dali Fazon sat eller Fazon mikro.
Fazon har jeg selv og syntes det er en fremragende lille højtaler (det er dog den største model lcr jeg har), men selv den mellem str Fazon sat syntes jeg lyder langt bedre end eks B&w M1. Som ellers trækket massiv ros.
Boston acoustics laver en mindre model også - a23. Gør dig selv den tjeneste ift sub at kigge efter en brugt Svs eller xtz. Det er ufattelig meget subwoofer du får for dine penge og der er tit nogle på dba.
Af nesager
Tak for svaret bromberg.
Tak for forslagene,du skriver at det ikke er en stærk forstærker,og skal vælge højtalere med omhu,hvad skal jeg kikke efter der.
Ville der være nogen af Jamos højtalere der kunne bruges.
Vil i første omgang gerne starte med front evt. center måske sub.
Mvh.
Ps.Det skal lige siges.det er ikke fordi der højt,men vil gerne have noget bedre lyd.