Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Graxtor
Det vil jeg sige :) Har købet et Toshiba 37c3030d til 8k Og er meget tilfreds. Det har et fint analogt billede og DVD står kniv skarpt (og køre enda "kun" via scart)
Af Jonathan
har lige investeret i et Samsung LE-37R81 fungere også upåklageligt til pengene - koster så godt nok lidt mere.

Hvis du har en kæreste der skal tilfredsstilles også er samsung klart flottere end Toshiba, men det er jo en smagssag...

Samsungen har et fint analog billede og klare DVD knivskarpt for nu at bruge en anden brugers beskrivelse... :-) jeg er i hvert fald fint tilfreds når man tager prisen i betragtning, for der er ingen tvivl om at du sagtens kan få bedre TV end lige de 2 modeller...
Af thorber
Graxtor skrev:Det vil jeg sige :) Har købet et Toshiba 37c3030d til 8k Og er meget tilfreds. Det har et fint analogt billede og DVD står kniv skarpt (og køre enda "kun" via scart)
Hvor har du købt Toshiba TV'et?
Af Graxtor
Jeg købte det hos easyshopping.dk bestilte onsdag aften og det var leveret fredag morgen, så jeg er godt tilfreds med dem. Omend at ikke alle har haft lige gode erfaringer med dem...
Af tommyhj
Har også bestilt et Toshiba 37C3030D, men fra idealo.de i tyskland. De har lidt leveringsvanskeligheder i øjeblikket, så jeg venter tålmodigt på at få det leveret...
Af teamet
er selv lidt inde på samme prisramme for et fortstående køb. Har kigget på panasonic pv70 til 10500, og så kan man jo håbe på en medgørelig forhandler eller ligende.. Hvis det ender med at blive for dyrt, så bliver det et pv60e, hvor jeg tror billedet er ca det samme.
Af Har Brug for 32"
fælleskøbet på recordere.dk fås px37 til omkring 9000
Af sharders
[quote="Har Brug for 32""]fælleskøbet på recordere.dk fås px37 til omkring 9000[/quote]

Og det er et uhyggeligt godt tilbud, kunne man tilføje. (B
Af Har Brug for 32"
får mit ind af døren i morgen eller overmorgen og kan ikke vente... det bliver en udsøgt fornøjelse og en glædens...