Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af polski12
Jeg kan gi dig råde at du skal lade være købe buer tv.....køb alm flat tv hvis det skal vær 65 tommer så køb 7 serie hvis det skal være 55 tommer så køb 8 serie SUHD
Af PJ68
hej hvorfor må det ikke være en buet tv ? de får da gode Anmeldelse .
jeg var inde på samsungs side jeg kunne ikke finde serie 8 på 65" .
Brugeravatar
Af hans123
Det må da godt være med bue hvis du selv syntes om det.

Men forvent ikke at det er til at sælge igen da de fleste vil have en flad uden bue.

Personligt syntes jeg buen ødelægger placering og kikke steder hvis en f.eks hjørne sofa skal bruges som sidder sted for et med bue
Af Waqas
hans123 skrev:Det må da godt være med bue hvis du selv syntes om det.

Men forvent ikke at det er til at sælge igen da de fleste vil have en flad uden bue.

Personligt syntes jeg buen ødelægger placering og kikke steder hvis en f.eks hjørne sofa skal bruges som sidder sted for et med bue
De dårlige betragtningsvinkler på et VA panel vil ødelægge oplevelsen før buen.
Af allando
Jeg har selv et buet Samsung 65HU8505. Jeg kan godt lide designet. Den bedste "feature" den har i forhold til en lige skærm, er at refleksionerne er MEGET mindre generende (har vinduer bag siddepositionerne). Hvis den skal hænge på væggen ville jeg selv vælge en lige skærm.
Af PJ68
de to jeg har kikke på koster næsten det samme,jeg er heller ikke for vild med buet men jeg er selv til sony men det er samsung som får gode Anmeldelser,jeg har kikket på Samsung UE65JU7005 den får ikke så god Anmeldelser :o
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jeg har selv haft JU7505 hjemme - det er mig der har anmeldt den her på siden. Hvis du læser min anmeldelse, som negativ, så læser du den forkert ;)

JU7005 og JU7505 er identiske med undtagelse af buen.
Af PJ68
jo jeg har læste dine anmeldelser og jeg syndes de er gode og jeg har ikke noget at kritiser om dem :D .Men det jeg vil høre om et råde om vis jeg skulle købe et buet samsung vad de for et af de to Samsung UE65JS8505 eller UE65JS9005XXE man skulle vægle ,vis du vil gid et råd om et af de vad man skulle væge vil jeg gerne hør din mening O_O .