Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af hjj
Hej.
Er der nogen der har købt et af de ny Philips Android TV, vil jeg da meget gerne høres Jeres mening om det.
Mvh/ Hans Jørgen
Af thg
Syntes en test af PUS8600 eller PUS7600 ville være interessant :)

Nogen som ved hvor meget plads nedad som Ambilight skal bruge? Bare mere når man har en soundbar hængende på væggen under tv'et, så er modellerne med Ambilight nedaf måske ikke så smart...?

Undrer mig også lidt over at tykkelsen på 55PUS7600 som opgives til kun 1,7 cm. da tilsvarende tv fra Sony, Samsung og Panasonic er 5-6,7 cm. tykke?
Af hjj
Torben Rasmussen skrev:Igen, igen, igen: Ja, vi har lovning på dem, men de er stadig forsinkede.
Ja, jeg er godt med på at de er forsinkede. Men jeg misforstod noget info fra en salgsside som om, at nogle af modellerne nu kunne leveres.

Er meget interesseret i, om Andriod kører hurtigere end feks på Sony, som meldes af mange som værende håbløs.
mvh/ Hans Jørgen
Af Lars J.
Hejsa,
Jeg hopper lige med på denne tråd da jeg er interesseret i 55PUS7600.

Vi skal have nyt TV efter 7 år, så det bliver en opgradering må man sige.
Jeg er nok mest faldet for Phillips grundet deres Ambilight som jeg har oplevet hos en bekendt. Ellers er jeg meget græsk/katolsk omkring fjernsynet. Det skal blot være et all-round TV til hele familien med en god blanding af Ramasjang, Netflix, Film mv. :-)
Af LMBadering
Har leget lidt med en 6510 Model, og det kører overraskende godt. Har prøvet mange Philips TV igennem tiderne, og dette er første gang jeg ikke finder en nævneværdig "gummi" i betjeningen. Det hele kører ganske flydende.

Cast funktionen via Android Cast(Chromecast) fungere umiddelbart rigtig fint

Billedet var svært at anskue i de omgivelse jeg har prøvet det i, så det må en reel anmeldelse gå i dybden med, men det var umiddelbart et ganske ok billed.

Så hvis android delen(smart TV) kører lige så godt i de store modeller(og hvorfor skulle den ikke det?) så er det lysår bedre end det jeg har prøvet på Sony's TV.