Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej

Jeg har brug for hjælp til at vælge mit nye TV. Jeg har set på disse to modeller:

Sony KLD32S2510:
http://www.sony.dk/view/ShowProduct.act ... TVP+LCD+TV

Samsung LE32R75B:
http://www.samsung.com/dk/products/tv/l ... 32r75b.asp

Jeg har fået et godt tilbud på dem begge, og der er ca. 1500,- i forskel, hvor Sony'en er dyrest.

Mit spørgsmål er: Hvad skal jeg vælge?

Håber på jeres hjælp.

/Dagger
Af Zapper
Jeg stod for 3 uger siden og skulle vælge blandt de to. Og jeg valgte Sony'en og har ikke set mig tilbage siden. Jeg er virkelig glad for mit TV, og jeg syntes det står godt. Jeg bruger en mac via hdmi, Playstation 3 via hdmi og en selector via scart. Ingen klagepunkter. Menuen er nem og struktureret, og jeg føler for en gang skyld at jeg har gjort et godt køb...

Klart Sony i mine øjne...
Af dagger
Tak for hurtig feedback...

Har du prøvet Sony'en med alm antennesignal?

Jeg vil helt sikkert investere i en Selector, men overvejer om jeg skal vente til der kommer en HD udgave... (engang i sommer i flg TDC), og så var det jo rart at det er til at holde ud at se på med alm. antennesignal indtil da!

/Dagger
Af dagger
Er der andre der har erfaringer med et af disse to tv?

Jeg er også meget interessseret i links til anmeldelser på de to.
Af dagger
Jeg har nu fravalgt Samsung'en, og koncentrerer mig om SONY KLD-32s2510.

Er der andre der har erfaringer med den?

Jeg er også meget interesseret i anmeldelser af den. -Jeg har ikke selv været i stand til at finde nogle, men jeg håber at der er nogle af alle jer dygtige mennesker herinde der har et link?
Af joachimnb
jeg har 26"-udgaven til mit værelse og det er simpelthen så lækkert. Snakkede med en del forhandlere og ingen var i tvivl om, at det var noget bedre kvalitet end Samsung (mht. billedet). Det er også et mere holdbart design i længden frem for samsungs teenagerdesigns(synes jeg).