Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af MrMagic
Heeeeej .
Jeg ville høre, om jeg ikke kunne blive rådgivet til et rigtig godt (minimum) 32' tommer fladskærms tv. jeg har tit set i alle mulige forskellige reklamer og på nettet, at man sagtens kan finde en skærm til den prisklasse, men da jeg ikke har så meget forstand på det, ville det være meget ret at blive anbefaldet et, og måske link eller henvisning til hvor det kan skaffes.

Hilsen den søgende.
Af Kief
MrMagic skrev:Heeeeej .
Jeg ville høre, om jeg ikke kunne blive rådgivet til et rigtig godt (minimum) 32' tommer fladskærms tv. jeg har tit set i alle mulige forskellige reklamer og på nettet, at man sagtens kan finde en skærm til den prisklasse, men da jeg ikke har så meget forstand på det, ville det være meget ret at blive anbefaldet et, og måske link eller henvisning til hvor det kan skaffes.

Hilsen den søgende.
Toshiba 32" C3000P fra Tyskland til under 5000 kr... det er klart det bedste køb... Digitalo.de evt...
Af Zee
Kief: Til den pris må du så ikke blive skuffet når du får TV´et... Du skal huske på at selv de dyre TV i langt de fleste tilfælde har dårligere billedkvalitet end de gamle CRT (ikke-fladskærm) fjernsyn når der vises analoge signaler på dem.
Af MrMagic
Er der ingen danske sider hvor man kan bestille?? .
jeg har nemlig kigget på hifi priser og der fandt jeg et samsung til 5000 cirka!
Af JelleW
Jeg tror du skal gå lidt op i pris..
F.eks Toshiba 32C3030D(DVB-T) til 6300 hos f.eks easyshopping.dk

Men nu ved vi jo heller ikke hvad det du havde tænk dig at bruget det til(XBOX,PS3,PC,DVD,TV?)
Af MrMagic
Jeeg skal bare bruge det mest til at se tv på og dvd'film.
så I vil ikke anbefalde det 32' Samsung inde på Easyshopping til cirka 5000 ??