Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej

Jeg søger svar på hvad man burde købe af TV med et budget på 15.000 KR.

Det Tv,et skal kunne levere er en super oplevelse når man ser fodbold, samt en god Netflix 4 k support.

Syntes lidt der mangler noget price/value comparision derude på nettet med de nye modeller.

venter i spænding på nogle fede muligheder.

på forhånd tak.
Nu har vi haft en del af de her "backlit LED" modeller på bænken i år og det er virkelig fedt, at man er begyndt at bruge dét i stedet for "kant LED" på så mange modeller. Det giver et MEGET synligt løft i billedkvaliteten at så meget af cloudingen elimineres. Så bliver skærmen måske ikke papirstynd, men det er dælme noget jeg gerne ofrer til fordel for en homogen belysning. Jeg ser samme trend på Sony X85, så jeg kan ikke andet end klappe i hænderne og på det kraftigste anbefale at man satser på en model med "backlit LED".

Sony X85 er dog IKKE backlit i 55" modellen, så den bør du ikke hoppe på umiddelbart.
jkochped skrev:Ok så falder valget nok på panasonic 700 modellen, men hvis man nu skulle bruge lidt mere cash ville det så være værd at tage 800 modellen istedet?

Når tiden er vel og mærke, har hørt en fugl synge om at de skulle komme til august.
Jeg ville bestemt satse på et CX800, fremfor stort set alt andet i prisklasen. Læs evt. min "Artikel" om mit 55CX800E her:

http://forum.recordere.dk/forum_posts.a ... er#1420431
Jeg er ikke sikker på, at jeg kan nå at have både X85C og EX800 anmeldelserne ude inden 3. august, men jeg kan nok godt lokkes til at give en vurdering pr. PM hvis valget står mellem en 55" EX800 og så må det vel næsten være en 65" X85C hvis prisen skal være sammenlignelig. Let me know.