Brug dette forum til forslag og ris/ros til Flatpanels og forummet.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af abelbendel
Og lige en ting mere... Hvor er søgefeltet man lige kan lave en hurtig søgning i - det er da noget alle sider har??

Har lige købt denne VX922 og ville så lige finde hvad der har være skrevet om den - evt. om der var nogle indstillingsvejlidninger/tips og tricks... (ZERO pixel eller Subpixelfejl forøvrigt - syns jeg da var meget godt gået i første hug!)

NADA.. kan jeg finde ..med mindre jeg ellers gidder tærske mig igennem hver enkelt tråd-overskrift, side for side, for at finde det jeg leder efter?!??
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
NADA.. kan jeg finde ..med mindre jeg ellers gidder tærske mig igennem hver enkelt tråd-overskrift, side for side, for at finde det jeg leder efter?!??
Hvad har søgefunktionen her i forummet gjort? Du finder den oppe under "søg".

Hvis du tænker på en søgefunktion, der søger i hele sidens indhold, så er den her ikke, desværre. At integrere en sådan kræver en del kodearbejde. Alternativt skal man bruge googles løsning, men det er noget vi stadig går og tænker lidt over.
Af abelbendel
Begge steder tænkte jeg på. Nu du siger det, så ser jeg da oxo den lillebitteminisøgeknap, der er i forummet ..ku den ikke fås mindre?? :p
Ej.. det er fint nok den er der, men den er da godt nok lille!

Men det var nu mere på forsiden jeg tænkte på et "søgefelt" - men hvis du siger at det kræver en masse kode så... ja ok... der er sikker MASSER af ting al lave på den side!
I er da oxo snart så store, at i må få nogen folk til at tage sig af koden på siden, så i kan få bedre tid til at lave tests mm!!
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Problemet med et søgefelt til hovedsiden er at den ikke er lavet vha. databaser ligesom forum er, så man kan ikke umiddelbart søge siderne igennem på en nem måde. Google har en søgemaskine der kan implementeres, men det er ikke helt overbevisende, så vidt vi kan se.