Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Johnhother
Det virker som om, at der virkeligt at sket en del godt omkring de nye 2015 LED modeller. Det nye Panasonic CX800 får jo også mange roser hos AVFORUMS.COM.UK.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Johnhother skrev:Det virker som om, at der virkeligt at sket en del godt omkring de nye 2015 LED modeller. Det nye Panasonic CX800 får jo også mange roser hos AVFORUMS.COM.UK.
Vi har i øvrigt hørt fra Panasonic. Vi skulle modtage en CX800 til test i starten af juli :)
Brugeravatar
Af Johnhother
Rasmus Larsen skrev:
Johnhother skrev:Det virker som om, at der virkeligt at sket en del godt omkring de nye 2015 LED modeller. Det nye Panasonic CX800 får jo også mange roser hos AVFORUMS.COM.UK.
Vi har i øvrigt hørt fra Panasonic. Vi skulle modtage en CX800 til test i starten af juli :)
Det glæder jeg mig meget til Rasmus. Jeg skulle gerne få mit 55CX800E i næste uge :)
Brugeravatar
Af Johnhother
Rasmus Larsen skrev:Så får du det jo før os :) Jeg er spændt på at høre hvad du synes om det John.
Jamen jeg skriver jo nok et eller andet i min bio-tråd. Det har jeg i det mindste lovet en hel del mennesker. 8)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Vi ville gerne have haft 65" versionen, da det er den størrelse vi har fra Samsung og Sony, så sammenligningen kunne være mere lige, men det bliver 55" vi får ind.

Sony X85c lander i morgen.