Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Hedin90
Goddag Flatpanels

Købte sidste år en Samsung UE55F7005.
Super lækkert TV og det kører også bare. Problemet har dog været, at når jeg ser en hvilken som helst serie på Netflix, så bliver jeg konsekvent disconected fra internettet mellem to og tre gange. Går ud af Netflix, vælger Netværk og logger på igen, eller afventer at den igen har forbindelse, og så kører det igen i nogen tid..
Det er bare super irriterende!

I mit soveværelse har jeg et Samsung TV fra 2006 med Apple TV3 til, hvor vi ligeledes ser Netflix. Der har aldrig været problemer. Det samme med de utalige iPhones, iPads mv. Min PS4 kan meget sjældent have lidt problemer, men det er nu ikke så slemt.

Hvad er der i vejen? Er det netkortet i skærmen der er elendigt? Har I andre haft samme problemer, eller kender I nogen der har?
Jeg synes det er træls at skulle til at købe enten Apple TV eller Chromecast til et 10.000 kr. SmartTV.

Det er i øvrigt ingen mulighed at sætte netværkskabel til TV'et i vores lejlighed.
Af Hedin90
Tror heller ikke det er det bedste i verden.. Kan ikke finde ret mange forskellige routere, i forhold til på iPhone eller iPad..

Bruger standardrouter fra Telenor, hvor jeg dog har sat min egen router bagefter, men lige lidt virker det.. Den kan sjældent finde min egen router ..

Som jeg også skriver, så er der intet problem via apple tv, så jeg tror som ikke routeren fejler noget..