Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af LeifHammer
Jeg er den lykkelige ejer af en Panasonic TPX 42 G 10. Men hver gang den har været slukket og bliver tændt igen mangler ca halvdelen af kanalerne (you see fuldpakke) så må jeg lave en kanalopdatering for at finde dem igen, og det tager 10 til 15 minutter . Er det noget der kan indstilles eller er den bare til skrot :s
Af jng
LeifHammer skrev:Jeg er den lykkelige ejer af en Panasonic TPX 42 G 10. Men hver gang den har været slukket og bliver tændt igen mangler ca halvdelen af kanalerne (you see fuldpakke) så må jeg lave en kanalopdatering for at finde dem igen, og det tager 10 til 15 minutter . Er det noget der kan indstilles eller er den bare til skrot :s
Hvordan kan du være "den lykkelige ejer" af et apparat, der åbenbart er defekt?
-
Mine apparater bruger 17 sekunder om at indlæse de 199 kanaler, der findes i anlægget hér.
Af LeifHammer
Signal styrke er 8-10, og kvaliteten er ok når der er billede på, men har den været slukket er halvdelen bare sorte og når man så opdaterer kanalerne kommer de igen.
Af kim4220
Kunne godt være signal kvalitet, med påvirkning fra ekstern kilde(kan være alt fra gasfyr til mobil) har du prøvet at flytte tv til andet udtag?