24 apr 2015, 18:50
Hey jeg skal ud og hente sådan et LG 55UF850VAEN 55" UHD LED i i. I næste uge Jeg bare høre det er penge værd eller hvad
PeterD skrev:Kender det ikke..http://www.flatpanels.dk/artikel.php?su ... 1427267224
Og det er ikke 55HU8500 UHD?
Har du allerede købt det?
Hvis ja. Stop med at læse videre så du ikke bliver skuffet.
Hvis nej. Læs videre og gør op med dig selv om det er lige nu du skal slå til..om 5 måneder er de nok faldet i pris..og det er Samsung, Philips, Sony og Panasonic skærme også..
Husk på at UHD ikke er lig med fremragende billedkvalitet..uanset hvor meget sælgeren smører på.
Hvor meget materiale sendes i UHD..Næppe meget og så koster det vel også ekstra?
Et FULL HD giver måske mere billedkvalitet for pengene?
Vælg en skærm Flatpanels anbefaler så køber du ikke "katten i sækken".
PeterD skrev:Men 100 kr's spørgsmålet:- det kan jeg så godt give dig dit eget svar på; NEJ. Det er KUN Panasonic som leverer gode billeder.
Kan det levere et godt billede?
PeterD skrev:Hold nu op..PeterD; datoen d. 25-4-2015 er noteret som dagen hvor du skriver noget positivt om andre TV-producenter, end kun Panasonic![]()
Sony, Philips og Samsungs 5000 og 7505 serier gør det også fortrindeligt!!
Samt deres OLED skærme, men hvilke OLED skærme har ikke et nogenlunde godt billede?
Ret skal være ret.
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.