Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

http://www.dba.dk/gasgrill-gasgrill-web ... 015035952/

Rigtig pæn og velholdt Weber E 310 model Classic Spirit gas grill sælges. Gasgrillen har stået inden for om vinteren og udstyret med 3 brændere. Der medfølger overtræk og cover til grillen. En rigtig fin luksusgrill. Bemærk ingen byttehandel.

Pris Kr. 2600,- skal afhentes.

MVH.
Peter
Mobil 27264945
Grillen står i Odense
Hej,

Jeg synes, at det er en mærkelig kommentar! Jeg er hverken svindler eller lign. og har fuldt flatpanels.dk i mange år dog uden at være en aktiv skribent.

Indlægget må selvfølgelig gerne slettes hvis moderator skønner dette.
Hej pda. Sorry, det er ikke fordi jeg skal stemple dig som svindler. Min undren gik på, som jeg skrev, at der pludselig dukkede flere nye profiler op, og lavede opslag, som enten lugteder af svindel (en gut der servicerer ALT på en playstation inden for 2 timer, og adspurgt om noget, svarer endnu en ny profil? bare det samme med at man kan få alt lavet inden for 2 timer)

Kort efter kom du, som ny profil, og listede noget som jeg umiddelbart tænkte ikke havde den store relevans i et forum som det her, da det ikke rigtig har nogen AV/hifi tilknytning?

Defor skrev jeg "sælger/svindler". Jeg er ked af, at den sidste del fik dig til at føle dig ramt (jeg kan sagtens se hvorfor du følte det)

Jeg ved heller ikke med sikkerhed om den anden annonce var svindel... det lød bare super suspekt i mine ører :-)

Mvh Martin
Ja super underligt at poste omkring salg af en gasgrill. Ingen relevans for fladskærme.
Tænk hvis alle der havde noget til salg postede det på alle forums/diskusioner de måtte have adgang til. Rent kaos. Hold det til dba som er lavet til formålet
bleze skrev:Ja super underligt at poste omkring salg af en gasgrill. Ingen relevans for fladskærme.
Tænk hvis alle der havde noget til salg postede det på alle forums/diskusioner de måtte have adgang til. Rent kaos. Hold det til dba som er lavet til formålet
100% enig.
Ja jeg vil godt indrømme at hvor jeg nu dropper forbi Flatpanels ca. hver dag fordi det handler om ja.. flade paneler mm
så er jeg skredet hvis dette site bliver en slags dba med alskens ragelse ala en skide Weber grill.

Note: Med skredet mener jeg komplet skredet. !:(