Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af MikkelHvid
Nogen der ved hvilke tv disse beslag kan bruges til, altså hvilken størrelse? (VESA eller hvad det nu hedder)

//MikkelHvid
Af Munch
Har selv købt dette beslag til min Panasonic 50PV600E. Er universal med rigtig mange huller i, og medleveret utallige bolte og afstandsskiver, der må passe til de fleste TV. Fåes i to str. og er netop nu på tilbud.
Perfekt til plasmaskærme, da afstand til væg er 7,5 cm. :)
Af Augu
Jeg vil da så lige komme med en lille advarsel. Jeg arbejder i en foretning, "hvor vi gør det selv, selv". Vi har også det samme beslag som HN. Da jeg kontrolerede kvaliteten af det, for at finde ud af om jeg ville bruge dem til mit 32" fjernsyn, bukkede jeg det metal som skulle skrues på skærmen. Derfor besluttede jeg mig, at jeg ikek ville tage chancen, med mit 8000kr fjernsyn, og et billigt beslag. Faktisk råede jeg så sent som idag, en af vores kunder til at tage turen til Expert, og ofre de 100kr mere på et Vogel beslag.
Af POPPER
Augu skrev:Jeg vil da så lige komme med en lille advarsel. Jeg arbejder i en foretning, "hvor vi gør det selv, selv". Vi har også det samme beslag som HN. Da jeg kontrolerede kvaliteten af det, for at finde ud af om jeg ville bruge dem til mit 32" fjernsyn, bukkede jeg det metal som skulle skrues på skærmen. Derfor besluttede jeg mig, at jeg ikek ville tage chancen, med mit 8000kr fjernsyn, og et billigt beslag. Faktisk råede jeg så sent som idag, en af vores kunder til at tage turen til Expert, og ofre de 100kr mere på et Vogel beslag.
det er ikke det samme ophæng der som i silvan,
hvilken del var det du kunne bukke ?
hvilken expert butik kan man købe et vogel's beslag til 400,- ?
Af Augu
Ophænget er vist, som jeg kan se, på vores intranet, fra den asamme producent som HN, blot med et andets firmas navn. Dvs sige fremstillet samme sted, til to forskellige firmaer. Vi tager 500 for det ophæng, og i expert i Fields, købte jeg et Voegels for 600kr, langt bedre beslag. Den del som jeg bukkede, var et "greb" eller "arm" som skulle spænde de lodrette holdere fast i beslaget på vægen. Har da siden snakket med en kunde, som kendte nogen som brugte det samme beslag, uden problemer, så det er svært at argumenterer mod succes :-) Dog ville ejg selv ikke bruge det, selv med mine 20% medarbejderrabbat.
Af Camel
Her kan du få et billigt vægbeslag i god kvalitet!

Det er et VESA vægbeslag, så det passer til 99,9% af alle fladskærme - især velegnet til LED TV, da TV'et kommer til at siddet helt tæt til væggen - kun 12 mm fra - det er sgu hvad jeg kalder et slim-line vægbeslag, der er billigt!