Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af dstoerup
Hej allesammen.

Jeg er lige flyttet i lejlighed og har brug for et tv til mit værelse. Mit værelse er 12 kvm, så ikke super stort. Jeg har smidt mit gamle fjernsyn ud da det var gået i stykke, så har nu brug for et nyt. Der er 3,20 m imellem der hvor jeg har tænkt mig at sidde og til der hvor fjernsynet skal stå. Jeg er studerende så mit budget er lidt stramt. Jeg har et budget der hedder mellem 3-4k helst i den lave ende. Til det budget vil jeg også gerne have chromecast da jeg har en sony xperia compact z1. Jeg kunne godt tænke mig at fjernsynet er af mærke sony i forhold til min mobil ogs, er ikke sikker på om det har den store betydning. I forhold til tommer kunne jeg måske godt tænke mig noget lige over 42 tommer men er ikke helt 100 på om det vil være for stort er fjernsyn når afstanden er lige over 3 meter
Senest rettet af dstoerup 26 feb 2015, 18:48, rettet i alt 1 gang.
Af troopa85
De fleste af os som har en sidde afstand på ca 3m har et 55" tv, så 42" er på ingen måde for stort.

I den billige ende vil jeg anbefale dig Panasonic AS640 eller Sony W605.

Sonys model er noget mere skrabet end AS640 som blandt andet har bedre motion settings, 3d mv som W605 ikke har. At din telefon er Sony har ingen betydning. Bruger selv Nokia telefon, Samsung TV og Philips soundbar :)

Priserne kan du se her:

AS640

http://www.pricerunner.dk/sp/panasonic-as640.html

Sony W605 her

http://www.pricerunner.dk/cl/2/TV?other ... ort=4&sp=1

Som sagt er AS640 for mig det bedre TV, så det vil være min anbefaling.
Af dstoerup
troopa85 skrev: Som sagt er AS640 for mig det bedre TV, så det vil være min anbefaling.