Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af dad_
det er en "fejl" som tit sker i IT-firmaer.

det bringer opmærksomhed til siden, og varen, men prisen er en anden når du skal til at betale.

så nej, de binder sig ikke til den reklamerede pris.
Brugeravatar
Af A 666
Jeg vil på det kraftigste advare mod at bestille noget som helst fra getmore a/s - de snyder og bedrager :s
Brugeravatar
Af pdrhan
dad_ skrev:det er en "fejl" som tit sker i IT-firmaer.

det bringer opmærksomhed til siden, og varen, men prisen er en anden når du skal til at betale.

Hehe nu har jeg bestilt et hos Getmore til 415kr på efterkrav...så må vi se hvad der sker.....
Af kristiansj
Så vidt jeg kan se står det til 5260,00 kr nu.
Af dad_
pdrhan skrev:

Hehe nu har jeg bestilt et hos Getmore til 415kr på efterkrav...så må vi se hvad der sker.....
har du fået en kvittering/faktura hvor der står 415kr?? så kan jeg ikke se at de kan springe fra beløbet...
Af Zee
Fra deres betingelser:

"DER TAGES FORBEHOLD FOR TRYKFEJL, PRIS- OG KURSÆNDRINGER, UDSOLGTE OG UDGÅEDE VARER SAMT ÆNDRINGER I PRODUKTERNES SPECIFIKATIONER."

Men det kan jo være at de sover lidt i timen og slet ikke bemærker fejlen, og bare sender varen, så er det jo fint nok :)
Brugeravatar
Af pdrhan
dad_ skrev:
pdrhan skrev:

har du fået en kvittering/faktura hvor der står 415kr?? så kan jeg ikke se at de kan springe fra beløbet...
Nej jeg har intet hørt/fået fra dem endnu , da jeg bestilte det her i påsken...men nu må vi se hvor vågne de er...ss :(
Af TYBO
I følge købeloven hænger de på beløbet HVIS at køber har handlet i god tro dvs. hvis prisen er realistisk.

Jeg har prøvet dette med de små priser flere gange og har aldrig fået noget ud af dette pga. prisen har været for urealistisk lav.
Det var dog engang at et firma havde sat prisen på en 19" med 2ms ned til 1300kr.
Den købte jeg med det samme og den kunne de ikke hoppe fra da andre firmaer faktisk havde 19" skærme til denne pris. Dog ikke 2 ms.
Men da prisen var realisktisk stod jeg faktisk til at få skærmen til denne pris.
De syntes de jo ikke var så fedt så de skrev til mig at skærmen var i restordre og de ville ikke få flere hjem og om jeg ville annullere ordre.

Jeg var så så dum at sige ja til dette og en uge efter havde de skærmen på deres hjemmeside til det dobbelte beløb.
Af Dinsdale

Tror du har ramt shift+2 et par gange ved en fejl(:)) der... ja, det er nemlig lige netop en fejl der desværre sker ind i mellem. Hvis man seriøst tror at nogen får noget (positivt) ud af at gøre den slags med vilje, er man ikke for klog. Opmærksomhed: ja. Positiv: nej.
A 666 skrev:Jeg vil på det kraftigste advare mod at bestille noget som helst fra getmore a/s - de snyder og bedrager :s
Super-relevant der.
bcd skrev:ITButikken har det også til 93,- :s der er gået et eller andet galt her i påsken med priserne
Lige præcis, og tak for en saglig kommentar :)

Og som så fornuftigt bliver skrevet, hænger de på den hvis køber handler i god tro, f.eks. hvis den var sat ned med 10% eller lignende. Hvis den f.eks. er sat ned TIL 10% af normalprisen, og man bestiller en, handler man helt klart i ond tro, og har ikke krav på noget som helst.