Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af SHA
Hej,
Har selv lige købt en Samsung 22" til campingsvognen, kender ikke lige den du nævner, men kan da anbefale den der hedder UE22H5615 som koster 1900kr
Den kan det hele, der er indbygget samrt tv så du kan se netflix o.s.v desuden er den i full HD og kan afspille via ekstern HD den kan også optage til ekstern HD

Vi er glade for den og den fylder ikke meget med de lave ben, benene kan afmonteres hvis du vil bruge væg beslag.

Se den her. http://www.computersalg.dk/produkt/2049 ... ue22h5615-
Senest rettet af SHA 04 feb 2015, 14:53, rettet i alt 1 gang.
Det kan du sagtens :)

Der er selvfølgelig en begrænset mængde codecs den understøtter så det optimale vil faktisk være at have 2 forskellige apperater til dette.

Køb evnt en pc skærm med HDMI eller et billigt tv, køb herefter så en lille media boks til afspilning.

Derved er du næsten sikker på du har de nødvendige codec. MEEEEEEN er det bare de gængse som h264 og mpeg4 så kan du sagtens regne med at samsung tvet kan klare det :)

Mvh.
Af SHA
GEEEK, du skriver den sagtens kan dette? er det noget du ved ? for jeg kan ikke finde noget om hvilke format den understøtter, og kan heller ikke finde oplysninger om hvorvidt den kan optage fra tv.

Men Madsen, prøv lige at kikke på den 22"5615 den er ikke meget dyre og har det hele, den kan både afspille film fra din PC og den kan optage fra TV den har desuden 2 USB porte, trådløs Wi-FI, smartv hvor du kan se Netflix samt alle de andre (hvis du i forvejen har denne) og selv om du ikke har dette nu så er den jo klar hvis du skulle få den interesse, og rart er det da når det en gang imellem er møgvejr især hvis i har børn med.
Moin SHA!

Jeg nåede lige at ændre min ordre til den serie 5 som kun var en 500 mand dyre.
Nu har jeg ikke været campist siden jeg var barn - men der er nok mange campingpladser som har fået wifi :)

Om ikke andet kan den da komme op på børneværelset i off season.

Tak for hjælpen!