Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af jacobp85
Hej

Har i dag et Samsung UE55F8005 herhjemme der kun er 3,5 cm tykt uden stander.

Har ligeledes tidligere købt en del forskellige mærker af TV og alle rimelig tynde, men nu syntes jeg pludselig at de alle er 6-10 cm tykke.

Købte ligeldes for et år siden et Philips 55PFL4508T der kun er 3,9 cm og til en super pris på ca. 6k.

Jeg skal bruge nogle skærme til nogle statistik på vægge på kontoret og vil derfor gerne finde nogle tynde og samtidige billige skærme (Ikke de store krav til kvalitet af billedet, når den kun skal vise noget statistik)

Så hvor finde jeg en skærm på minimum 40", Fuld HD og kun 4-5 cm til maks 4-6k, for syntes ikke lige jeg kan finde noget?

På forhånd tak.

Mvh Jacob
Kompakthed er noget af det der går tabt når der skal laves billigere TV, men der er selvsagt undtagelser :) LB550V (LG) og pfs7109 (Philips) er begge 5½ cm (jeg ved det er lidt mere end du beder om, men det var dem jeg kunne "off the top of my head" ;) ) eller mindre så vidt jeg husker. De skulle også passe på budgettet.
Af Mates
Hej Jacob

Har du overvejet, at gå efter nogle 24/7 skærme som er beregnet til "Digital Signage"?

De er ikke rasende mere dyre, men er lavet til at holde og være tændt i mange timer om dagen.

Der findes fx Samsungs DB-D Series skærme. 5 cm tykke (fx Samsung DB40D).

Phillips har en "E-Line" som dog er ca. 7 cm, men også 24/7 skærme (fx Philips BDL4260EL).