Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Er der nogen her der ved om den indgang der på Samsung TV hedder HDMI 2 (DVI), kan modtage et DVI signal, og spille lyd fra den analoge RCA indgang samtidig?

Jeg ved Phillips kan (ifølge deres manual) og der hedder indgangen også HDMI (DVI).

Jeg har et kig på denne fladskærm fra Samsung, da jeg er på et budget, og alligevel bruger htpc til billedforbedring og "smarte" funktioner:

ue48h5005

Jeg kender en der har 32 modellen, og der hedder indgang som ovenfor beskrevet.
Samsung support er ikke til at snakke med. Ikke engang dere 'produktmanager' kunne forstå hvad jeg snakkede om.

Håber nogen herinde har svaret.

edit: årsagen er at jeg vil bruge fjernsynets højtaler som centerhøjtaler, så please ingen spørgsmål om hvorfor jeg ikke bare bruger HDMi osv. :)
real_per skrev:Er der nogen her der ved om den indgang der på Samsung TV hedder HDMI 2 (DVI), kan modtage et DVI signal, og spille lyd fra den analoge RCA indgang samtidig?

Jeg ved Phillips kan (ifølge deres manual) og der hedder indgangen også HDMI (DVI).

Jeg har et kig på denne fladskærm fra Samsung, da jeg er på et budget, og alligevel bruger htpc til billedforbedring og "smarte" funktioner:

ue48h5005

Jeg kender en der har 32 modellen, og der hedder indgang som ovenfor beskrevet.
Samsung support er ikke til at snakke med. Ikke engang dere 'produktmanager' kunne forstå hvad jeg snakkede om.

Håber nogen herinde har svaret.

edit: årsagen er at jeg vil bruge fjernsynets højtaler som centerhøjtaler, så please ingen spørgsmål om hvorfor jeg ikke bare bruger HDMi osv. :)

det korte svar NEJ

det lange svar.. NEJ det kan det ikke da deres RCA/AUX/mini Jack indgang kun virker hvis man bruger VGA/component eller ja u know :)

det kan du så med fordel gøre, så mister du lidt farver og klarhed. billedet bliver os lidt mere grumset efter min erfaring.

god dag.