Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej People.

Jeg var forbi KT- radio i sidste uge og faldt pladask for Samsung PS- 50Q7H modellen.. I mine øjne gav den et utroligt flot billede ved analog signal - langt pænere end de LCD skærme fra Samsung der hang ved siden af.... Vi ser meget alm. Tv hjemme i hytten, så derfor er det af høj prioritet at billedet er flot ved analog signal.

Er der nogen der har købt denne plasma skærm eller har erfaringer fra andre steder, så er jeg meget interesseret i at høre disse???

Jeg ser en del fodbold hvilket den også skulle være fantastisk til at vise..

Er lige på trapperne til at bestille den til 14.990 kr. ved Easyshopping. Glæder mig til at høre jeres komentarer??
Af Gorm
Hej Butcher

Jeg var selv lige ude og kigge på den igår. Jeg synes billedet så rigtig godt ud, er dog lidt i tvivl om TVets evne til at vise sort. Sjovt nok så den sorte bedre ud på LCD TVet ved siden af. Jeg har ellers fået det indtryk her på flatpanels at plasmas force skulle være farverne specielt sort og rød.

Ville nok have købt en Pana PX70, men konen synes samsung PS50Q7H er langt pænere, så hvis det går som det plejer ender det jo nok med at blive en samsung.

Er der eventuelt nogen der kender til en test af skidtet, synes ikke rigtigt jeg har kunnet finde noget.