Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Grandahl
Det er et rigtig fint tv, men hvorfor har du valgt den ud? Hvad er det du gerne vil have der være i et tv? Hvad har du af krav, er det vigtig med apps til streaming, er billedet det vigtigste, er twin tuner et must for at du kan optage og se et andet program samtiddig, design? Er PlayStation spil vigtig?
Måske noget helt andet :)
Af mortenvp
Takker for feedback.

Jeg kommer fra et fjernsyn der intet kan, så mange af de nye features ved jeg ikke om jeg vil komme til at bruge.

Jeg tror jeg bliver glad for streaming apps, da jeg ser en del youtube videoer etc. Jeg vil også gerne kunne leje film direkte på tv'et. Netværk skal være WIFI da jeg ikke har kabel hen til hvor tv'et står, men det har de fleste TV vist.

Eller vil jeg bare gerne have et godt billede og god lyd.

Umiddelbart kiggede jeg lidt på forskellige tests (blandt andet tænk.dk) hvor dette ligger i top. Jeg har også haft kigget på

Jeg havde også kigget på dette:
Samsung UE40H6505
https://www.dustinhome.dk/product/5010785868/ue40h6505

Men så tænkte jeg at det måske var federe at få en nyere model? Jeg har dog lidt svært ved at finde rundt i samsungs modeller.
Af Grandahl
Alle de nyeste fra Samsung starter med H, dem fra 2013 startede med F. Samsungs 6'er serie er generelt rost som gode køb i mellemklassen sammen med Sony W805 og Panasonic AS640. Den H7005 er et step op på kvaliteten. Dog er der nogle problemer netop med den model lige nu, mange oplever at de ikke kan tage Netflix via Smart tv i den. Det bliver sandsynligvis løst med en opdatering på et eller andet tidspunkt, men pt virker det ikke hos mange.

Er der nogen grund til du kun kigger på 40" ?