Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Cloneage
Skærmen kører så vidt jeg kan se med 720P,så det må vel være det højeste du kan få ud fra din playstation. Om skærmen understøtter 1080P input ved jeg ikke...

Men jeg ville ikke anbefale easyshopping. Forsøgte sidste sommer at købe en skærm hos dem, som ifølge deres hjemmeside var på lager. De ringede så til mig og bad mig om at sende en kopi af noget ID, pga. sikkerhed.
Fint nok, så gjorde jeg det. Jeg fik besked på at skærmen ville blive sendt med det samme. Det gjorde den dog ikke. De trak pengene fra min konto, men skærmen havde de ikke sendt, og de havde den ikke på lager.
Nå, men jeg trak så mit køb tilbage og fik pengene igen (efter jeg havde trukket banken ind i det). 1½ måned senere ringede de til mig og spurgte om jeg stadig var interesseret O_O
Men altså, en ikke særlig god service, forvirrende informationer fra deres side og brudte løfter er min oplevelse med den butik...
Af Kief
dikki skrev:Lad os sige at jeg den første har ca. 14000 at gøre godt med til fjernsyn og playstation 3.

Hælder mest til LCD da jeg også skal tilslutte min computer og spille rigtig meget.

Har overvejet at købe :
http://www.easyshopping.dk/default.asp? ... &catid=356

Klarer det 1080p fra playstation 3? Samt hvor bør jeg købe playstationen.
Toshiba skærmen kan rigtig nok ikke understøtte 1080p på panelet men tilgengæld har den HDMI porte som understøtter det. Det vil sige at du har mulighed for at sende 1080p signal op til skærmen som så nedskalerer det til 720p. Hvilket skulle give dig et bedre billede!

Hvor meget bedre tør jeg ikke sige, det har jeg ikke haft mulighed for at teste, men det er da en fed feature....
Af dikki
Er der nogen bedre ideer til skærm? Den skal primært bruges til spil og blu-ray så plasma er vel udelukket. Der bliver mange statiske ting.