Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg kan ikke finde ud af om jeg skal bruge en DVB-C tuner når jeg snart får Tv via fibernet med Dansk Bredbånd. Hvis ikke, hvordan modtager jeg så signaler? Jeg har hørt om at man får tv-signalet via internettet, hvilket bare forvirrede mig.

Det skal siges at Dansk Bredbånd kommer til at stå for både Tv, internet og telefoni.

Jeg har søgt på forummet men kunne ikke finde noget endegyldigt svar.

på forhånd tak
Af sharders
Dansk Bredbånd.... ak ak ak.

Du skal benytte en DVB-C tuner. Jeg mener, at Dansk Bredbånd leverer tuneren til dig for en ekstra udgift på ca. kr. 1200. Der er ingen vej udenom.

Hvis ikke det sker automatisk (formentlig ikke), må du ringe til deres kundeservice. Der kan du så vente ~ 1 time på at komme igennem, men så er der helt sikkert heller ingen der aner hvem du er, hvem de selv er eller hvorfor du ringer... Beklager, navnet Dansk Bredbånd vækker ubehagelige minder. :(
Af dad_
sharders skrev:Dansk Bredbånd.... ak ak ak.

Du skal benytte en DVB-C tuner. Jeg mener, at Dansk Bredbånd leverer tuneren til dig for en ekstra udgift på ca. kr. 1200. Der er ingen vej udenom.

Hvis ikke det sker automatisk (formentlig ikke), må du ringe til deres kundeservice. Der kan du så vente ~ 1 time på at komme igennem, men så er der helt sikkert heller ingen der aner hvem du er, hvem de selv er eller hvorfor du ringer... Beklager, navnet Dansk Bredbånd vækker ubehagelige minder. :(
ja, det er heller ikke det bedste intryk jeg har af dem . Deres kundeservice er rimelig forfærdelig, og samtidig grunden til at jeg spørger på dette forum.

Jeg har også mulighed for at vælge FastTV som udbyder. Nogle der har erfaring med FastTV eller DB?
Af Jacob_Bentzen
sharders skrev:Dansk Bredbånd.... ak ak ak.

Kan man ikke selv gå ud og købe en DVB-C tuner??

Jeg har også DB, men har ikke rigtig haft problemer med at komme igennem til dem.