Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Levin
Går og overvejer at skifte mit 50" pana vt20 ud da størrelsen og måske lidt af det tekniske er løbet fra det men hvad skal man gå efter som erstatning for dette? Tænker at det nye skulle være min 60" og med vægt på billedkvalitet og brugervenlighed(hurtige menuer og kanalskifte osv). Skal man vente til OLED er mere udbredt, billigere og der er mere 4k tilgængeligt eller springe på et 4k nu? Har været ekstremt glad for mit panasonic tv og kunne nemt blive panasonic der kommer til af tage dets plads men er åben for forslag
Levin skrev:Går og overvejer at skifte mit 50" pana vt20 ud da størrelsen og måske lidt af det tekniske er løbet fra det men hvad skal man gå efter som erstatning for dette? Tænker at det nye skulle være min 60" og med vægt på billedkvalitet og brugervenlighed(hurtige menuer og kanalskifte osv). Skal man vente til OLED er mere udbredt, billigere og der er mere 4k tilgængeligt eller springe på et 4k nu? Har været ekstremt glad for mit panasonic tv og kunne nemt blive panasonic der kommer til af tage dets plads men er åben for forslag
Billedkvaliteten er vel ikke løbet fra det så vent.
Af Levin
Nej netop billedet er jeg stadig glad for. Det er faktisk mest størrelsen vi gerne vil ha op på eller iver de 60 "
Af Bent odense
Levin skrev:Nej netop billedet er jeg stadig glad for. Det er faktisk mest størrelsen vi gerne vil ha op på eller iver de 60 "
Synes det er et dårligt argument for at investere i 10 tommer mere. 8)