Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Nu når der er så meget snak om evt. defekte paneler på modellen ue65HU7505,

er der så nogen der har noget at sige om panelet på enten 55 ell 65 på model hu8505?

er der ligeledes banding eller andre problemer..

en skam når man nu er klar til en evt 65", at der så er disse problemer med den der ligger lige for i øjeblikket.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Der findes jo andre producenter...
Af lindegaard
Torben Rasmussen skrev:Der findes jo andre producenter...

Ja lytter, ;)

Har faktisk prøvet at kigge rundt efter noget andet, og LG virker interessant.

Det er jo altid sådan når noget har brændt sig fast på nethinden, det er svært at slippe igen, men lytter da gerne efter ideer til et alternativ.

Og bliver mere og mere drejet væk fra de buede, og satser på flade.

Så nu kan man starte forfra med at læse anmeldelser, så man står klar på lægterne til dagene efter jul.

Kravet er at det skal være "tyndt" da det skal ind i et "hul" i væggen på 125mm dybde.

Sony kunne være et alternativ men de har den der underlige brede bund.
Det er vel ikke gået din næse forbi at der også bygges tv i Tjekkiet/Japan og Kina..

Philips, Panasonic og Sony laver også "glim-ragende" skærme men der er selvfølgelig mere "Bling- Bling prismæssigt ved koreanerne..

Syntes jeg fører en umulig kamp der ikke kan vindes...SUK!! :((

Reklamens magt er stor...MEGET STOR!
PeterD skrev:Det er vel ikke gået din næse forbi at der også bygges tv i Tjekkiet/Japan og Kina..

Philips, Panasonic og Sony laver også "glim-ragende" skærme men der er selvfølgelig mere "Bling- Bling prismæssigt ved koreanerne..

- here we go again...SUK!!
Af jsj
JesperAndersen skrev:
PeterD skrev:Det er vel ikke gået din næse forbi at der også bygges tv i Tjekkiet/Japan og Kina..

- here we go again...SUK!!
:D :D :D

I 17

Nej det er ikke gået min næse forbi.

i 17 år har jeg 6 -7 gange om året frekventeret AKIHABARA, electric city i Tokyo, kva mit job, så ved så udemærket at man i f.eks Japan også producerer bl.a TV.

men som med så meget andet for de jo også produceret på licens i Kina og Tjekkiet, som så kvitterer med at "låne" lidt af teknologien til egne produkter. nok om det.

nej ikke helt umulig, men syntes ikke Sony's med den "brede bund" passer sig til mit formål,

har aldrig brudt mig om Philips, men det kan der selvfølgelig laves om på, hvis man vel at mærke kan slukke deres "ambilight".

Panasonic er interessant, men mangler lidt input fra nogen med erfaring udi deres LED modeller, så hvis du har lidt info der kunne være interessant sådan på stående fod, må du da gerne linke her, så vil jeg fortsætte min søgning rundt i dette fora for evt. ældre indlæg sålænge :)