Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af roelsgaard
Mit elskede Panasonic VT30 er lige stået af med et brag! Hvad pokker skal jeg erstatte det med?
Er bedøvende ligeglad med smart tv funktionen, så det er ligegyldigt. Jeg har heller ikke brugt 3D delen, så det er også ligegyldigt.

Allerhelst vil jeg have et magen til, men det lader sig jo ikke gøre :-(
Det nuværende er 42" og i princippet er det stort nok.

Der bliver set tv og film og det er det. Ingen spilkonsol eller som billedviser.

Anbefalinger (der også passer til en julegave ramt pengepung) tages imod med kyshånd.

God jul
Roelsgaard
Af PeterD
Under alle omstændigheder SKAL du kigge nærmere på Sony W8.

Ellers snyder du dig selv for en god pris/kvalitets oplevelse (Forudsat du indstiller billedet korrekt, naturligvis!)

.....Med fare for at jeg får brugere på nakken herinde , vil jeg også sige Panasonic AS640, for kvalitet fornæger sig ikke og det er ikke uden grund den får gode karakterer på avsforum.com og hdtvtest.co.UK..

Desværre er den nok svær at finde herhjemme.

Check Pricerunner.dk

Samsung F8005 er også en mulighed. Men er den udgået?
Af Grandahl
Ønsk dine forældre tillykke med deres nye tv.. H7005 er et rigtig godt tv, med et rigtig godt billede. Jeg synes bestemt de har gjort sig et godt valg..
Af El Talente
Det er i hvert fald en fornuftig pris på det Panasonic. Det er dog lidt af en jungle mår man ikke har styr på alle begreberne for tv:)

Nogen der har noget erfaring med det Panasonic tv ?
Af El Talente
Hvor vigtigt er det egentlig med at der er mulighed for at opdatere tv'et ? Er det bedre at købe et tv til 4-5000kr og så købe et nyt om 4-5 år eller der det mere fornuftigt at bruge noget mere på tv og så opdatere det løbende ?
Af jsj
El Talente skrev:Hvor vigtigt er det egentlig med at der er mulighed for at opdatere tv'et ? Er det bedre at købe et tv til 4-5000kr og så købe et nyt om 4-5 år eller der det mere fornuftigt at bruge noget mere på tv og så opdatere det løbende ?
tror ikke helt på det der med at opdatere, Samsung sælger deres One connect boks til ca 2500-, pt. men hvad koster den så om ex 4år..? og hvad er der så sket indenfor paneludviklingen , ex oled, til den tid...tv nu om dage "forældes" ekstrem hurtigt, især hvis smart tv delen bruges/betyder noget
:)
Af roelsgaard
Må nok indrømme at jeg er og bliver Pana-mand... :-)

Så valget er faldet på AS640. Sony'en er simpelthen for klodset til at jeg vil købe det.

Så nu skal jeg bare have det fundet til en fornuftig pris ;-)
apropos...Pix Mania... er det stadig no-go? Hvad er erfaringerne herinde?

God jul
Af PeterD
F-A-N-T-A-S-T-I-S-K fornuftigt køb!!

DU ØNSKES HERMED ET RIGTIG GODT OG LYKKEBRINGENDE NYTÅR! ;)

Her er det desværre kun i 40"...

http://www.cinemagic.dk/shop/panasonic- ... 5770p.html

Desværre er de ikke så meddelsomme. Man betaler og hører INTET, før pludselig er pakken på posthuset/i supermarkedet og pengene hævet fra ens konto..

Pixmania..Tjo..Tja.

Underligt at Bilka, Elgiganten, Fona ikke rigtigt fører denne skærm når det er en testvinder så mange steder, men ok de har sikkert ikke fået et stort nok tilbud ved massekøb fra producentens side..som hos de andre..
Af Non-Desperado
Jeg er også efter et par afstikkere til Sony og Samsung tilbage i Panasonic-folden, eller næsten da jeg lige har bestilt et TX-50AX800E fra AV-Connection.

Det bliver skønt!